KAKO DA ORGANIZUJETE SVOJ GOOGLE DRIVE: Pet saveta koje treba da znate

Izvor: DobreVesti.rs, 08.Maj.2023, 13:05

KAKO DA ORGANIZUJETE SVOJ GOOGLE DRIVE: Pet saveta koje treba da znate

Ako tražite konkretne savete o jednom od uključenih alata, poželećete da nastavite pretragu. Međutim, ako želite da poboljšate svoj svakodnevni rad na Drive disku, na pravom ste mestu.

 
Organizujte svoje foldere
 
Ovo bi trebalo da se podrazumeva, ali organizovanje vaših foldera je neophodno. Ako jednostavno sačuvate sve u osnovnom direktorijumu Google Drivea, završićete sa potpunim neredom u vašim rukama. Čak i ako kreirate foldere za smeštaj dokumenata, ako oni nemaju organizaciju, potrošićete više vremena na traženje fajlova nego na rad sa njima.
 
Recimo, na primer, imate određene klijente ili projekte sa kojima radite. Možete kreirati folder za klijenta A,...

Nastavak na DobreVesti.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta DobreVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta DobreVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.