Hoteli i „placemaking“: Magneti za društvena dešavanja

Izvor: DobreVesti.rs, 14.Jan.2020, 16:18   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hoteli i „placemaking“: Magneti za društvena dešavanja

Placemaking je strategija koja se koristi da bi se u nekom prostoru “kreirao” identitet, da bi se oživeo, postao prijatan i da bi ljudi poželeli da se u taj prostor vrate. Razlika između prostora i „mesta“ jeste u tome da je prostor fizički okvir, koji može da bude manje ili više estetski privlačan, dok je „mesto“ tamo gde se dešavaju interakcije među ljudima.

 
Svaki prostor ne mora da bude mesto, ali svako „mesto“ zauzima neki prostor. Hoteli, naročito njihov javni deo, restorani, barovi, holovi, čitaonice, u prošlosti a i danas, jesu mesta okupljanja i društvenih dešavanja.
 
Često imamo priliku da vidimo i drugačiju sliku. Veliki hoteli, resorti, ukoliko nisu dobro organizovani...

Nastavak na DobreVesti.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta DobreVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta DobreVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.