Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Apr.2020, 18:17
S platformi skidaju "čudotvorne proizvode" protiv COVID-a
Evropska komisija pozdravlja korake koje su internet platforme preduzele kako bi zaustavile promociju i prodaju lažnih proizvoda za borbu protiv COVID19.
U Briselu navode da najveće platforme kao što su Amazon, Aliekspres, Ibej, Gugl i Fejsbuk aktivno rade na skidanju obmanjujućih reklama i "čudotvornih proizvoda" koji se ne zasnivaju na zdravstveno podržanim tvrdnjama.
"Pojačano je i automatizovano i ljudsko nadgledanje sadržaja na interenetu. Neke platforme >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << su privremeno zabranile prodaju ili oglašavanje određenih proizvoda kao što su maske ili sredstva za čišćenje, a sprovode se posebne provere kada je reč o povećanju cena i promociji robe", navode u Komisiji.
Dodaje se da su internet platformę širom Evrope uspostavile posebne kanale komunikacije za povećanje saradnje sa nacionalnim vlastima za zaštitu potrošača i da su predstavile svoje mere za suzbijanje i sprečavanje prevara i dovođenja u zabludu građana.
Naglašeno je da operateri svoje nadzorne aktivnosti i brisanje sadržaja sprovode 24 časa sedam dana u nedelji.
Evropska komisija je 23. marta upozorila Internet platforme na sve češće prevare potrošača u vezi s krizom COVID19 i pozvali ih da budu deo zajedničke borbe protiv dezinformacija i prevara u vezi sa korona virusom.
U Briselu kažu da očekuju da se ove mere dosledno primenjuju tokom cele krize.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...