Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 07.Apr.2021, 12:11
Nestašica kečapa u američkim restoranima zbog kovida
Američki restorani suočeni su sa nestašicom kečapa, pošto je pandemija korona virusa dovela do porasta tražnje za kesicama popularnog sosa od paradajza.
Kompanija Hajnc, najprodavanija marka kečapa, saopštila je da je porast tražnje "potpomognut ubrzanom dostavom i trendovima iznošenja", prenosi Bi-Bi-Si.
Kesice kečapa često prate narudžbine i efikasno zamenjuju boce koje se nalaze na stolovima u restoranima.
Kompanija Kraft Hajnc, koja >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << je povećala proizvodnju, poručuje da je već izvršila prilagođavanje proizvodnih procesa, ali da je "potražnja veća od ponude".
Cene kesica kečapa porasle su za 13 odsto od januara 2020. godine, navodi "Volstrit DŽornal".
Pogledaj vesti o: Coronavirus
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...