Nestašica kečapa u američkim restoranima zbog kovida

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 07.Apr.2021, 12:11

Nestašica kečapa u američkim restoranima zbog kovida

Američki restorani suočeni su sa nestašicom kečapa, pošto je pandemija korona virusa dovela do porasta tražnje za kesicama popularnog sosa od paradajza.

Kompanija Hajnc, najprodavanija marka kečapa, saopštila je da je porast tražnje "potpomognut ubrzanom dostavom i trendovima iznošenja", prenosi Bi-Bi-Si.

Kesice kečapa često prate narudžbine i efikasno zamenjuju boce koje se nalaze na stolovima u restoranima.

Kompanija Kraft Hajnc, koja >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << je povećala proizvodnju, poručuje da je već izvršila prilagođavanje proizvodnih procesa, ali da je "potražnja veća od ponude".

Cene kesica kečapa porasle su za 13 odsto od januara 2020. godine, navodi "Volstrit DŽornal".
Pogledaj vesti o: Coronavirus

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.