
Izvor: RadioCity.rs, 24.Nov.2020, 23:22
Korona kao pokretač preduzetništva, solidarnosti i zajedništva
Brat i sestra iz Niša, Marija i Dušan Stojnić došli su na ideju da osnuju prvu online prodavnicu za prodaju rukotvorina pod nazivom Podrži mlade preduzetnike, u želji da pomognu mladim preduzetnicima u prodaji svojih radova i to potpuno besplatno.
Došli smo na ideju da napravimo ovaj sajt jer znamo mnogo ljudi koji prave veoma lepe i kvalietne proizvode i želeli smo da napravmo sajt koji će im pomoći da dođu do kupaca. S obzirom na to da se danas organizuju profesionalci >> Pročitaj celu vest na sajtu RadioCity.rs << za sajtove putem kojih se prodaje i da su oni jako skupi, osim ako ne znate to sami da radite, mi smo želeli da im pomognemo, rekla je za City radio Marija Stojnić.
Sa realizacijom ove ideje su počeli u martu ove godine, jer su, kako ističe, shvatili da je to pravo vreme da krenu sa radom i da podrže preduzetništvo na ovaj način.
Svako kome smo ispričali tu ideju je bio oduševljen. Krenuli smo da testiramo ideju tako što smo pronašli mlade preduzetnike oko nas. Nakon što smo njima predstavili, oni su bili iznenađeni i nisu videli razlog zašto se ne bi uključili kada je sve to besplatno.
Stojnićeva dodaje da joj je posebno drago što su uspeli da naprave zajednicu svih preduzetnika koji se bave ručno rađenm proizvodima i da sada kupci lakše mogu da dođu do njih.
Sajt je u prometu mesec dana, a rezultati su već vidljivi. Poseta na sajtu raste, a skoro svakog dana imamo po neku prodaju, tako da smo zadovoljni rezultatima.
Izrada samog sajta nije tako jednostavna, pa im je bilo potrebno oko dva meseca da izuče zakonske obaveze i usklade sve što je neophodno.
Bilo je zahtevno. Dva meseca smo siguno radili na papirologiji. Firma mora da bude registrovana, pa je potrebno mnogo papira. Angažovali smo i advokata i knjigovođu. Sve do detalja je moralo zakonski da bude ispoštovano, tako da nam je trebalo nekih dva meseca da sve uporedimo i primenimo na našoj stranic, rekla je Stojnićeva.
Sa svakim preduzetnikom se obavljaju razgovori uživo i posebno se potpisuje ugovori. Trude se i da ne bude previše sličnih proizvoda na sajtu.
Marija smatra da se za sada ne ulaže dovoljno u mlade preduzetnike i da bi se trebalo više baviti edukacijom mladih i pomagati im da dođu do izražaja.
Ne mislimo na mlade po godinama, nego po radnom stažu, jer oni nemaju razvijeni marketing i nemaju sajtove, tako da im znači ovakav vid podrške, zaključuje Stojnićeva.
Želja im je nastave sa radom i organizuju nove aktivnosti poput radionica.
Za Stojniće je ulazak u biznis najlepši osećaj, pa je njhova poruka mladim preduzetnicima da iskoriste šansu i da veruju da je sve moguće uz trud, jer je nezavisnost nešto što je neprocenjvo.
Pogledaj vesti o: Coronavirus