Izvor: SrbijaDanas.com, 30.Mar.2020, 09:59 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako brendovi treba da komuniciraju sa krajnjim korisnicima tokom epidemije korona virusa
Epidemija korona virusa pokrenula je niz važnih pitanja.
Ima li smisla obustavljati marketinške aktivnosti tokom vanrednog stanja i epidemije korona virusa, pitanje je koje okupira pažnju svih koji se ovom temom bave.
Marketinški stručnjaci, kako kog nas, tako i u svetu, saglasni su da nipošto ne treba prekidati komunikaciju sa krajnjim korisnicima - naprotiv, sada je najvažnije poslati poruke poverenje i brige o potrošaču.
Podaci pokazuju >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << veliki rast posete na domaćim portalima.
A kakav je stav potrošača?
Na brendovima je da situaciju pretvore u priliku da se povežu sa svojim krajnjim korisnicima.
Kako izgraditi poverenje?
Pogledaj vesti o: Coronavirus
Nastavak na SrbijaDanas.com...