Izvor: SrbijaDanas.com, 30.Mar.2020, 09:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako brendovi treba da komuniciraju sa krajnjim korisnicima tokom epidemije korona virusa

Kako brendovi treba da komuniciraju sa krajnjim korisnicima tokom epidemije korona virusa

Epidemija korona virusa pokrenula je niz važnih pitanja.

Ima li smisla obustavljati marketinške aktivnosti tokom vanrednog stanja i epidemije korona virusa, pitanje je koje okupira pažnju svih koji se ovom temom bave.

Marketinški stručnjaci, kako kog nas, tako i u svetu, saglasni su da nipošto ne treba prekidati komunikaciju sa krajnjim korisnicima - naprotiv, sada je najvažnije poslati poruke poverenje i brige o potrošaču.

Podaci pokazuju >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << veliki rast posete na domaćim portalima.

A kakav je stav potrošača?

Na brendovima je da situaciju pretvore u priliku da se povežu sa svojim krajnjim korisnicima.

Kako izgraditi poverenje?
Pogledaj vesti o: Coronavirus

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.