Blog: Etarget.rs, 01.Apr.2010, 17:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tri najčešće greške pri kreiranju oglasa
Greška 1: mnogo različitih informacija Previše uopšten oglas je za potencijalnog klijenta neprivlačan jer on traži nešto konkretno, i ako mu vi ne izađete u susret, vaša konkurencija hoće. Izbegavajte oglase ovog tipa: Sve za domaćinstvo Nameštaj, bela tehnika, tepisi, ugradni ormari, baštenski nameštaj itd. www.svezadomacinstvo.rs Greška 2: irelevantne informacije Koristite u oglasu samo one informacije koje su za...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Etarget.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Etarget.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.