Blog: Dragana Djermanović, 15.Okt.2010, 17:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Odgovorna Društvena odgovornost

Posmatrajući Evropski komunikacijski monitor i druge studije o aktivnostima komunikacijskih odeljenja evidentno je da kompanije investiraju značajna sredstva u projekte Društvene odgovornosti. Cilj društveno odgovornih kampanja... U teoriji komunikacija navodi se da donatorske i druge humanitarne aktivnosti kompaniji moraju vratiti ... Continue reading →

Nastavak na Dragana Djermanović...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Dragana Djermanović. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Dragana Djermanović. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.