DIVAstated: The Godfathers.

Blog: Clubbing.rs, 18.Feb.2010, 23:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DIVAstated: The Godfathers.

Serijal DIVAstated nastavlja sa predstavljanjem javnih ličnosti kako bi pokazao da li uspešnost u nekom poslu podrazumeva isto i u nekoj drugoj ulozi - u ulozi DJ-a i zabavljača konkretno.

Jedan od poznatijih beogradskih manekena Marko Milanović, kojeg smo gledali na pistama, TV reklamama i u katalozima, i to ne samo domaćim, svoje iskustvo sada prenosi mlađima kao menadžer za manekene u modnoj agenciji Click, a direktor je agencije za aktere, statiste i talente Mark&Play. Svoje omiljene pesme i ono što smatra da su aktuelni klupski hitovi deliće sa gostima kluba Plastic, a DJ pult će deliti sa Lukom Lazukićem.

On je priznati sportista, a sada uspešni biznismen. Sa parketa je prešao u kancelariju i vodio ne samo brend Nike za Delta Sport, već je i realizovao jednu od najvećih sportskih kampanja kod nas – Srce na teren. Sada dela u automobilskoj industriji vodeći kao neko ko za Grand Motors vodi sve poslove koji su vezani za Land Rover. Ova epizoda serijala DIVAstated dešava se uz podršku novije marketinške agencije koju vodi Miloš Sakan – Core Media, a vizuelni identitet žurke kreirao je AC Web design. 
 
 

Nastavak na Clubbing.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Clubbing.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Clubbing.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.