Pisanje članaka kao marketing

Autor: Gisnar Origjege, 08.Jan.2009, 22:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pisanje članaka kao marketing

Poslednjih par godina većina velikih firmi,preduzetnika,webmaster-a ali i plaćenih autora koristi pisanje članaka kao artikl marketing.
Ovakav način marketinga je za čitaoca mnogo korisniji,neposredniji i ostavlja mogućnost da se komentariše usluga,proizvod i sl.
Sam pristup je na neki način pošteniji jer je pisac živ čovek a on sam može nekvalitetom biti procenjen kao irelevantan dok člancima i pouzdanim informacijama može postati relevantan i uvažen faktor pri odluci da li nečemu dati svoje poverenje.
Sem reklamiranja proizvoda i usluga artikl marketing može poslužiti za dovođenje posetioca na svoj sajt,blog ili slično.Pisanje članaka svakako doprinosi povečanju posete(traffic) naznačenog sajta.
Na ovaj način se pak može zaraditi od raznih (publishing) programa Npr. Google Adsense koje možete implementirati na sajt na koji ste pozvali posetioca.
Članci trebaju biti objavljeni na mestima na kojima postoji velika poseta prvenstveno ciljne grupe koju želite o nečemu obavestiti ili animirati.
Na području Ex.Jugoslavije do skoro nije postojao ni jedan specijalizovani sajt sa namenom da se objavljuju članci autora sa mogućnošću daljeg objavljivanja tih objavljenih članaka na drugim mestima.
Na neki način to može doprineti proširenju komunikacijskih kanala u čitavom društvu i daljoj demokratizaciji i socijalizaciji medija na ovim prostorima.Samim tim što članak svako može preneti u skladu sa pravilima otvara se mogućnost bržeg i potpunijeg informisanja.
PRENESI.INFO je servis upravo namenjen u te svrhe.
Ova internet novina ima za cilj da poveže pisce članaka sa izdavačima i vlasnicima sajtova i medija i da omogući i jednima i drugima veću slobodu izražavanja i slobodu informisanja.