4 stvari koje treba znati o CRM softverima

Izvor: Objava, 29.Jan.2020, 16:19   (ažurirano 02.Apr.2020.)

4 stvari koje treba znati o CRM softverima

Ako ste nekada čuli nešto o CRM rešenjima, a niste bili sigurni šta to znači niti kako to može pomoći vama i vašoj kompaniji, sada je pravo vreme da se upoznate. Pre svega treba da znate da poslovne ljude odlikuje motivacije i želja za konstantnim napretkom. Ukoliko se ubrajate u te ljude, onda ste verovatno mnogo i postigli u životu i zbog toga vas zanima sve što je novo i sve što vam na neki način može olakšati, odnosno poboljšati poslovanje.

CRM poslovni softveri su definitivno jedna od stvari koja vam može pomoći na tom putu. Donosimo vam četiri osnovne informacije koje bi trebalo da znate o njima.

Šta zapravo znači CRM?

Kako bismo nešto razumeli potrebno je da ga maksimalno i uprostimo. Dakle, CRM je skraćenica od Customer Relationship Managment. Ako vam ovo i dalje ništa ne znači - pojasnićemo. Dakle, ovaj softver se koristi kako bi se što bolje upravljalo odnosom sa klijentima. Dakle, cela poenta priče jeste da se poboljša odnos koji kompanije imaju sa svojim klijentima. Da se unapredi taj odnos, da se nadogradi ili da se održi u tako dobrom stanju. Da saradnja teče nesmetano i jednostavno. Kada dobijemo jednog klijenta to ne znači da sada možemo da se opustimo, već to znači da treba da se pokažemo na delu. Tada u igru ulazi CRM softver, koji vam to može omogućiti.

Koja je prednost CRM softvera?

Crm softver sadrži sve potrebne informacije o klijentima. I sve te informacije se nalaze na jednom mestu. Stručno se kaže da je to prikaz klijenata od 360 stepeni, što će samo reći da ovaj sistem poseduje sve informacije i sve sitnice koje su vam potrebne. Naravno da se ove informacije unose, ali je važno da će se one nakon unosa naći na jednom mestu i da ćete moći brzo i lako da im pristupite, da ih upoređujete, analizirate i sl. Najvažnija stvar od svega je što ovoj bazi, nazovimo je tako, pristup imaju svi koji su ovlašćeni i kojima su ove informacije od značaja. Dakle, ovo je definitivno stvar koja vam može pomoći da vaše poslovanje podignete na viši nivo.

Zašto baš meni treba CRM?

Crm sistem treba da imaju sve one kompanije koje žele profit i žele da poboljšaju svoje poslovanje. Ovo se posebno odnosi na velike kompanije koje posluju sa velikim brojem klijenata. Ovaj sistem treba da imaju sve one kompanije koje žele da zadrže svoje klijente, jer će na osnovu ovog sistema imati sve informacije o njima u svakom trenutku i moći će da predivde kada klijenti možda nisu zadovoljni uslugom ili kada se njihovo interesovanje smanjuje i zbog čega. Tada kompanija reaguje sa poboljšanjem usluge ili ponudom neke druge vrste poslovanja. I tako se zadržavaju klijenti. Čim znate da zadržite klijente, znaćete i da privučete nove. Deluje jednostvno, ali i sami znamo da je to najkomplikovanija moguća stvar.

Uz CRM sistem tačno znate šta je potrebno vašem klijentu i šta on voli

Kada pratite jednog klijenta dugi niz godina, pratite i šta je on s vremena na vreme tražio, kakve stvari voli, kako su se njegovi prioriteti menjali. Onda vremenom možete da zaključite šta bi sledeće moglo da padne na pamet klijentu i da mu to i ponudite. Sve podatke o klijentima naći ćete u CRM softveru i on će vam pomoći da se bolje orijentišete i sastavite bolju ponudu i bolju strategiju.