Žurke u tramvaju

Izvor: Politika, 07.Feb.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Žurke u tramvaju

Tarifa za jednočasovnu vožnju u periodu od 6 časova do 22 časa je 3.364 dinara, a od 22 časa do 6 ujutru staje 4.337 dinara

Beograđani koji vole dobru i nesvakidašnju zabavu mogu da se obrate GSP-u "Beograd" i obezbede sebi provod – na točkovima. Glavni gradski prevoznik, naime, iznajmljuje vozila iz svog voznog parka po prilično pristupačnoj ceni svim ljudima koji su spremni da odvoje novac za potrebe lične vožnje, naravno, ukoliko to dozvoljavaju uslovi u redovnom >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika << saobraćaju.
Kako saznajemo u GSP-u, vozilo se iznajmljuje tako što se nadležnim službama u GSP-u preda pisani zahtev sa preciznim podacima o željenoj vožnji.

– Potrebno je navesti datum i vreme angažovanja vozila, relaciju prevoza, broj putnika koji će se voziti i ime podnosioca zahteva – kažu u informativnoj službi GSP-a.

Zatim stručnjaci u preduzeću procenjuju da li je to što mušterija želi izvodljivo i "luda vožnja" po zakrčenim ili pustim gradskim ulicama može da počne. Podsetimo, nedavno su učenici Anglo-američke škole u Beogradu iskoristili ovu mogućnost i provozali se celim gradom u veselom tramvaju, prepunom dobro raspoloženih srednjoškolaca i njihovih profesora. Jasno, karta za ovu ekskluzivnu vožnju, mimo reda vožnje, košta nešto više.

Cena ovakvog prevoza naplaćuje se po satu angažovanja. Tarifa za vožnju od 6 časova do 22 časa je 3.364 dinara, a od 22 časa do 6 ujutru staje 4.337 dinara, za solo vozila. Zglobni autobusi i dupli tramvaji koštaju nešto više – 3.965, odnosno 5.168 dinara.

Kako kažu u GSP-u, prava i obaveze osoba koje iznajme vozilo isti su kao i kod ostalih korisnika prevoza, osim što se naplate tiče. E sad, ako neko i prošvercuje koju flašu žestokog pića, ili poneku limenku piva, ne bi bilo fer da mu se to oduzima, jer je čovek platio da se, primera radi, za nešto veću sumu novca, i to dobrovoljno, klacka tramvajem po beogradskim šinama. Verovatno su dozvoljeni sladoled i pljeskavice.

Ipak, ova vrsta vožnje još nije prerasla u gradski trend. U GSP-u kažu da ih za komercijalne vožnje uglavnom angažuju institucije, najčešće škole i vrtići, za prevoz dece na pozorišne predstave, ili sportske i druge manifestacije. Mada, ko zna? Nije isključeno da uskoro počnu da se organizuju fensi žurke, ili pak ekstravagantne modne revije na gradskim prugama, dok se manekeni i manekenke njišu u ritmu starog GSP-ovog tramvaja. Na zavist prosečnog korisnika usluga javnog prevoza, kojem je vožnja u autobusu, trolejbusu ili tramvaju – nužno zlo.

S. Stamenković

[objavljeno: 07.02.2007.]

Nastavak na Politika...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.