Zakrpite udarne rupe!

Izvor: Večernje novosti, 26.Jun.2015, 13:49   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zakrpite udarne rupe!

LETNjI, "osiromašeni" red vožnje javnog gradskog prevoza u Beogradu svakodnevno dodatno redukuju udarne rupe koje prouzrokuju oštećenja na vozilima. Uglavnom najgore prolaze stari autobusi koji su već na izdisaju, i posle svakog većeg truckanja ostaju bez ponekog šrafa, međutim, krateri na putu ne štede ni nove autobuse. Na problem udarnih rupa ponovo je ukazao i Saobraćajni sindikat GSP "Beograd" koji se oglasio saopštenjem u kojem navodi neke od "bolnih tačaka" na gradskoj putnoj mreži. >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << - Dve velike udarne rupe koje niko ne sanira već dugo nalaze se na ulivanju ulazne rampe iz pravca Savske ulice na most Gazela - kažu u ovom sindikatu. - Problem je u tome što autobusi "solaris", koji su još u garanciji, saobraćaju navedenom trasom i česti prelasci preko kratera oštećuju donji podstroj autobusa. Prema rečima sindikalaca iz GSP, ovo nažalost nije jedini problem. Katastrofalno je i na terminusima Trg republike i Borča 3. Velika su i oštećenja kolovoza na izlasku iz Terazijskog tunela u stanicu Zeleni venac, gde su se kolotrazi, koji nisu sanirani na vreme, pretvorili u ogromne udarne rupe. Takođe, na Batajničkom putu na stanici 13. maj.NERAVNINE NA ZELENOM VENCU AUTOBUSIMA koji saobraćaju Bulevarom oslobođenja oštećuju se pneumatici i trapovi prilikom vožnje preko udarnih rupa. Na Zelenom vencu, recimo, neravnine i kolotrazi oštećuju delove donjeg postroja autobusa. Najpogubnije za vozila javnog gradskog prevoza su rupe u Bulevaru oslobođenja, od Slavije do Veterinarskog fakulteta i obrnuto, zatim u Bulevaru vojvode Mišića, slivnici u oba smera od "Gospodarske mehane" do Koste Glavinića, takođe i kolotrazi u zoni stajališta. Na Zelenom vencu autobuse muče neravnine na ulazu u terminus. - Nedavno, u Vodovodskoj ulici umesto niskog gumenog ležećeg policajca, postavljen je ležeći visine sedam centimetara - dodaju u Saobraćajnom sindikatu. - Kod nekih modela autobusa slobodan deo do agregata iznosi 13 centimetara, pa ukoliko se autobus zanjiše može doći do mehaničkih oštenja na vozilu. I na kraju, sada kada ne rade tramvaji u Bulevaru oslobođenja, u delu od Veterinarskog fakulteta do kružnog toka na Slaviji treba podići noseći trup puta, habajući sloj i armature, i taj deo uraditi kako treba, jer na toj deonici rupe su toliko česte da delovi autobusa otpadaju. Ulice kojima saobraćaju vozila GSP "Beograd" u kojima su oštećenja najveća su: Karađorđeva, Ruzveltova, Kneza Miloša, Brankova i Ustanička. Osim udarnih rupa, na ispravnost vozila utiču i utonuli slivnici, neravnine i nabori. Zbog svega navedenog javljaju se dodatna dinamička opterećenja na celoj konstrukciji autobusa koja oštećuju sistem za oslanjanje, uporne spone, delove trapova. Takođe, stradaju vođice, stabilizatori, vazdušni jastuci, delovi šasija. Iako GSP neprekidno prati stanje na čitavoj mreži ulica i puteva koje koriste vozila gradskog prevoza i o stanju na terenu obaveštavaju Direkciju za javni prevoz, odnosno Sekretarijat za saobraćaj i Direkciju za puteve, saobraćajnice su i dalje pune rupa. REPUBLIKA NADLEŽNA ZA GAZELU GRADONAČELNIK Siniša Mali danas je, povodom oglašavanja članova Sindikata GSP da se suočavaju sa problemima na gradskim ulicama, rekao da ceni svaku inicijativu, pogotovo kada dolaze od ljudi koji rade na terenu. U poslednjih nekoliko meseci sanirali smo više od 10.000 udarnih rupa. Jasno nam je da posao nije gotov, dosta smo uradili, ali nas mnogo toga još čeka. Kada je reč o mostu Gazela, budući da se radi o auto-putu, tu ne može da se radi bez republičkih preduzeća, tako da taj posao moramo da koordiniramo sa Republikom.

Nastavak na Večernje novosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.