Izvor: S media, 24.Jul.2012, 12:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vozači vs Bus Plus: Uvedite stalne kontrolore, da putnici prekinu da nas vređaju i tuku!

Otkako je „Bus Plus“ uveo „tačkasti“ sistem provere putnika, tako što zaustavlja vozila u stanicama a putnici čekaju dok kontrolori ne čekiraju svaku karticu, nezadovoljstvo građana raste. Vozila koja ionako idu po „klizavom“ redu vožnje sada su sve ređa, a gužve sve veće. Zbog velikih vrućina vozila ostaju u kvaru, a rezervnih, koji bi mogla da ih zamene – nema.

Ali, zato su kontrolori firme „Apeks“, koja je na tenderu dobila posao kontrole putnika >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << u javnom gradskom saobraćaju – redovni i česti!

Iako iz „Bus Plusa“ stižu optimistične najave da je zahvaljujući pojačanom sistemu kontrole broj švercera sve manji, vozači se žale da trpe nesnosnu torturu nezadovoljnih građana. Ogorčeniji su, kažu, oni koji uredno plaćaju prevoz, pa se ne libe da svoja prava zaštite i pesnicama!

Vozač ne može da odgovara za 220 ljudi

Radomir Anastasijević, potpredsednik Ujedinjenih granskih sindikata „Nezavisnost“, za S media portal kaže da su vozači pod velikim pritiskom.

- Vozači moraju da vode računa o ulasku putnika na prednja vrata, da im ne dozvole da izađu na prednja vrata, da prodaju karte putnicima koji nemaju ’Bus Plus’ kartice – nabraja Anastasijević. – Još im samo fale nezadovoljni putnici koji će ih vređati, a to se iz dana u dan sve češće dešava, pa da im koncentracija bude ispod nivoa i da smenu završe na ivici snage. Ovo nekako mora da bude rešeno, jer ne može vozač da bude jedini odgovoran za sve što se događa u vozilu.

Anastasijević podseća da u toku jedne vožnje u autobus, trolejbus ili tramvaj uđe 220 putnika, te da je nelogično da vozač brine o svakome o njih na način kako je to sada osmišljeno.

„Putnici nas i psuju i tuku!“

Njegov kolega Dejan Danojlić, sekretar Sindikata GSP-a „Nezavisnost“, za S media portal kaže da vozači ne trpe samo kritike, već da su izloženi i fizičkim napadima.

- Bilo je više desetina napada na naše vozače, ali i na usmerivače, kolege koje objašnjavaju putnicima na koja vrata po novim propisima smeju da uđu a na koja da izađu – kaže Danojlić za S media portal. - Poslednji napad na usmerivače dogodio se krajem prošle sedmice, kada su putnici na Zrenjaninskom putu kod „Metroa“ i fizički nasrnuli na njih.

Rešenje, ipak, postoji

Danojlić komentariše da su putnici jako nezadovoljni zbog novouvedenog sistema kontrole „Bus Plusa“:

- Bune se i oni koji imaju kartu i oni koji je nemaju, jer se vozila predugo zadržavaju u stanicama. Mi kao sindikat nismo protiv povećanja prihoda GSP-a niti smo protiv naplate prevoza, ali smatramo da bi bilo produktivnije da ljudi iz ’Bus Plusa’ ubace stalnu kontrolu u naša vozila i da tako proveravaju putnike.

Sekretar Sindikata GSP-a „Nezavisnost“ uveren je da gužvi i čekanja ne bi bilo kada kontrolori ne bi napuštali vozila. Makar oni bili i iz privatne firme, kada je već tako odlučeno na tenderu...

S media

Foto: Video capture Bus Plus

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.