
Izvor: Glas javnosti, 10.Jul.2008, 08:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
„Poslednji voz“ za popravku
Od 1. avgusta trebalo bi da počne popravka čeličnih sanduka na konstrukciji Pančevačkog mosta, najavio je juče Milutin Ignjatović, generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP. On je rekao da se sa rekonstrukcijom Pančevačkog mosta mnogo kasni i da je pitanje do kada će most biti bezbedan za saobraćaj.
- Ukoliko do kraja godine ne počne rekonstrukcija čitavog mosta, CIP će morati da kaže da stanje korozije na mostu nije kao ono u studiji koju je Institut uradio i predao >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << pre dve godine - naglasio je Ignjatović. On je dodao da će, zbog uznapredovale korozije na mostu, biti neophodno novo snimanje stanja.
Prema ranijim najavama, kompletna rekonstrukcija „Pančevca“ trebalo bi da košta oko tri milijarde dinara, od kojih će 1,6 milijardi dinara biti obezbeđeno iz Nacionalnog investicionog plana, dok će iz budžeta Beograda i Pančeva biti obezbeđeno 1,2 milijarde, odnosno 200 miliona dinara. Radovi na sanaciji mosta potrajaće nešto kraće od dve godine.
Zamenu čeličnih sanduka, koji se nalaze u delu konstrukcije mosta iznad Dunava, trebalo bi da obavi austrijska kompanija „Alpina“.
NIJE ODRŽAVAN
Pančevački most je sagrađen 1935. godine. U Drugom svetskom ratu je srušen, a zatim ponovo izgrađen 1946. godine. Od kada je pušten u saobraćaj do sada, na Pančevačkom mostu nije bilo ozbiljnijih radova na održavanju.