Izvor: Blic, 14.Nov.2008, 11:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Glavni radovi pod zemljom
Najvažniji deo radova na proširenju Savske ulice, u narednih godinu i po dana odvijaće se pod zemljom. Najteži posao, postavljanje novog kolektora je još u toku, a nakon toga predstoji postavljanje preostale podzemne infrastrukture. Rušenje postojećih objekata u delu koji je predviđen za dve nove saobraćajne trake počeće polovinom sledeće godine.
- Predviđeni rok za završetak radova je najvažniji. Dinamika postavljanja kolektora zavisi od izvođača i >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << sigurno je da će se narednih meseci samo raditi na postavljanju podzemne infrastrukture - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.
Na osnovu rešavanja imovinskopravnih odnosa svi objekti koji su na trasi će biti uklonjeni, ali tek po postavljanju podzemne infrastrukture.
Nakon rekonstrukcije Savska ulica će imati četiri saobraćajne trake, dve u smeru ka „Gazeli", što će povećati protočnost prema autoputu. Svakodnevno kroz Savsku prođe veliki broj kamiona i autobusa, a nadležni veruju da će ovo rešenje smanjiti gužve, posebno na potezu Karađorđeva - Železnička stanica - „Gazela".