
Izvor: AutoBlog, 14.Feb.2025, 16:00
Za deo problema evropske autoindustrije je kriv i Autoban?!
Kao
što ističe konsultantska firma McKinsey, na sastanku koji je sponzorisalo
udruženje koje predstavlja automobilske komponente Sernauto, nemački automobili
su skuplji, između ostalog, jer su razvijeni za nemačko tržište i brzu vožnju
na Autobanu (autoputevima), dok se u Kini bave “pametnijim aspektom”
automobila. Rezultat
je da smo usred najveće transformacije automobilske industrije u istoriji. To
seže daleko u prošlost, jer se od 2002. globalni tržišni udeo evropskih
automobila u svetu stalno smanjuje i sada je 26 posto. I što je još gore, dok
90 posto vrednosti automobila s unutrašnjim sagorevanjem ostaje u Evropi, u evropskim
električnim automobilima dostiže samo 75 posto. Zbog, uglavnom, kineskih delova.
McKinsey
veruje...
Pogledaj vesti o: Autoput