Pročitajte ceo transkript razgovora u kome Drobnjak vređa žrtve udesa

Izvor: Blic, 27.Feb.2013, 16:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pročitajte ceo transkript razgovora u kome Drobnjak vređa žrtve udesa

Direktor javnog preduzeća „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak kaže za „Blic” da su stubovi na autoputu kod Novog Sada, u koje su se u petak i subotu zakucala dva automobila, bili uočljivi i pre naknadnog obeležavanja i da ih samo ćorav vozač ne bi video, osim ako ne vozi 200 kilometara na sat. On tvrdi da nekom ko bi se zakucao sa 40 ili 60 kilometara na sat ništa ne bi bilo. Ne prihvata krivicu: Zoran Drobnjak (levo) sa ministrom Milutinom Mrkonjićem

Komitet za saobraćaj: >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << Hitna smena Drobnjaka zbog skandalozne izjave "Blicu"

Direktor preduzeća koje je zaduženo za održavanje dela autoputa gde su se za dva dana dogodile dve teške nesreće, pita „šta je problem” što jedan smer i dalje nije obeležen i dodaje da će to biti „vrlo skoro, još bolje nego smer u kojem su se dogodile nesreće”. Razgovor između Drobnjaka i novinara „Blica“ je tekao ovako:

Novinar: Gospodine Drobnjak, zovem Vas povodom dve nesreće koje su se dogodile na autoputu kod Novog Sada, na mestu za koje stručnjaci tvrde da nije obeleženo kako treba.

Drobnjak: To nije u redu.

Novinar: Šta to nije u redu?

Drobnjak: Ovo nije u redu što se piše!

Novinar: Možete li da precizirate Vašu primedbu?

Drobnjak: Ma, neka nadležno tužilaštvo i sud rade svoj posao i utvrde šta se tamo dogodilo. Šta je problem što nismo obeležili drugu stranu autoputa? Pa, obeležićemo. I to, još bolje i lepše. Evo, to ćemo na primer uraditi danas.

Novinar: Zašto to nije urađeno pre 15 meseci, već tek sada kad su se dogodile nesreće?

Drobnjak: Ništa vi ne razumete. Tu treba da se postavi struja. A kablove nam kradu. Ali, sad ćemo da postavimo, pa i neka ukradu. Kada je reč o nesrećama, na autoputu postoje putokazi za naplatnu rampu i da se brzina smanji. Ti stubovi su bili lepo ofarbani u crveno-belo. Pa šta ako je bio mrak, video bi ih i ćorav vozač. Ali, ne može da ih vidi ako vozi 200 na sat. Da je vozio koliko je ograničenje, 40 ili 60 na sat, i udario, ništa im se ne bi dogodilo.

Obilaznica otvorena u novembru 2011.

U subotu uveče oko 21 sat B. M. (30) iz Vrbasa poginula je kada je „seat ibicom” udarila u neobeleženi betonski stub buduće naplatne rampe na autoputu Novi Sad-Beograd. Na istom mestu, u skoro identičnoj nesreći, povređeni su „Zvezde Granda” Stefan Petrušić, Ana Sević i Vanja Mijatović. „Putevi Srbije” su obilaznicu oko Novog Sada otvorili 21. novembra 2011, ali su upozorenja i signalizaciju postavili tek pre dva dana.

„Putevi Srbije” su, međutim, obeležili opasne betonske stubove samo u jednom smeru autoputa, dok je pravac ka Novom Sadu iz Beograda i juče bio neobeležen, neosvetljen i opasan.

Ministarstvo saobraćaja Srbije je juče, posle dve nesreće na autoputu, ukazalo i na potrebu izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima.

- Radimo na promenama zakonskog okvira, koji će utvrditi ko sve može da proverava puteve i vrši analize. Po postojećem zakonu, analizu uticaja puta na udes sa smrtonosnim ishodom dužan je da radi upravljač puta, u ovom slučaju JP “Putevi Srbije - izjavio je savetnik u Ministarstvu saobraćaja Milan Božović.

Povezane vesti: Zamenik predsednika EP teško povređen u udesu Roditelji poginulih tinejdžera ogorčeni zbog ublažavanja kazne pijanom vozaču Poginulo 16 mladih u udesu u Čileu, među njima i beba U šest saobraćajnih nesreća, 12 povređenih U autobuskoj nesreći u Portugalu deset mrtvih

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.