Deo autoputa Miloš Veliki imaće BICIKLISTIČKU STAZU

Izvor: Mondo, 23.Avg.2019, 16:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Deo autoputa "Miloš Veliki" imaće BICIKLISTIČKU STAZU

Povodom komentara u javnosti u vezi sa cenom izgradnje deonice autoputa "Miloš Veliki" Novi Beograd - Surčin, JP "Putevi Srbije" saopštilo je da je ta deonica specifična i da prolazi kroz naseljeno područje što zahteva posebne radove.

Foto: MONDO/Marko Tanasković ilustarcija

 U saopštenju se podseća da je komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji deonice Novi Beograd - >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << Surčin potpisan 18. avgusta između Vlade Srbije, Puteva Srbije i kineske kompanije "Čajna komjunikejšens konstrakšen kompani", a njegova vrednost je 70,5 miliona dolara.

Dužina deonice je 7,9 kilometara, proteže se od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu, gde je planiran kružni tok, pa sve do buduće petlje "Surčin".

U Putevima Srbije ističu da je ta deonica specifična po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva prolazi kroz naseljeno, gradsko područje i što su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane te saobraćajnice, širine dva i 2,2 metra.

GPS navigacije ne žure da označe autoput MILOŠ VELIKI

Deonica Novi Beograd - Surčin važna je za funkcionisanje čitavog autoputa "Miloš Veliki" (E-763) pošto predstavlja vezu Grada Beograda novim autoputem i trenutno čini nedostajuću "kariku" na početku čitave rute.

Projekat podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanja sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice - petle.

"Projekat predviđa ugradnju velikih količina građevinskih materijala za izgradnju saobraćajnice, naročito peska i kamenog agregata, usled šireg profila nego kod standardnog autoputa, što uzimajući u obzir 'gradsku' lokaciju deonice i kratak rok izgradnje, zahteva veće troškove usled potrebe da se angažuje veći broj vozila i opreme na dužim transportnim rastojanjima", objašnjavaju Putevi Srbije u saopštenju.

Putevi Srbije napominju da je u budžetu Republike Srbije za 2019, koji je rađen u poslednjem kvartalu 2018, bilo planirano kreditno zaduženje za taj projekat kod kineskih banaka u visini od 85 odsto vrednosti projekta, odnosno u iznosu od 60 miliona dolara, a 100 odsto vrednosti projekta od 70,5 miliona dolara odgovara ugovorenoj vrednosti radova.

Zbog svega navedenog javno preduzeće ističe da se neargumentovani komentari u javnosti u vezi sa cenom izgradnje deonice Novi Beograd-Surčin, koja je deo autoputa "Miloš Veliki".

Međugradski autobusi "Milošem" tek sledeće godine

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.