Izvor: B92, 07.Okt.2010, 17:35 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Štrajk glađu protiv gladi" laureat
Beograd -- Agencija Leo Barnet za "Štrajk glađu protiv gladi" dobila nagradu za najkreativniju marketinšku kampanju na prestižnom festivalu "Golden Drum" u Portorožu.
Nagrada je pripala kampanji koju je Leo Barnet kreirao za Fondaciju B92.
Kampanja "Štrajk glađu protiv gladi" imala je za cilj da motiviše na akciju i pomogne više od 500.000 gladnih ljudi u Srbiji.
16. oktobra 2009. >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << godine u Srbiji je dobrovoljno štrajkovalo glađu 670.280 ljudi, koji su želeli da skrenu pažnju na ovaj ogroman socijalni problem. Akciji "Štrajk glađu protiv gladi” pridružilo se čak 350 kompanija i ljudi iz 88 zemalja.
"Ova prestižna nagrada nije samo priznanje za kreativnost Leo Barnet Srbija, nego što je još važnije, priznanje svima koji su na bilo koji način učestvovali u ovoj humanoj akciji. Još jednom hvala gospodinu Veranu Matiću i B92 što su inicirali projekat 'Hrana za sve' i što su nam pružili priliku da i mi damo svoj doprinos", rekao je Miša Lukić, predsednik Upravnog odbora Leo Barneta.
"Za uspeh akcija koje vodimo izuzetno je važna posvećenost svih učesnika, a direktni efekti kreatora kampanja prvi se primete i dominantno utiču na rezultate. Akcija 'Štrajk glađu protiv gladi' je doprinela da akcija koju vodimo - 'Hrana za sve' - da izuzetne rezultate i u praktičnom i u promotivnom smislu", izjavio je Veran Matić, koji vodi Fond B92, koji je u toku ove akcije prikupio i distribuirao hrane u vrednosti od preko milion i po evra.
Inače, kampanja je ranije dobila nagradu EACA Care Award, o kojoj odluku donose poslanici Evropskog parlamenta.