Izvor: B92, 22.Dec.2009, 22:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Nagrada za Leo Barnet i B92
Beograd -- Kampanja "Štrajk glađu protiv gladi" agencije Leo Barnet i B92 dobila je Zlatno priznanje Udruženja ekonomskih propagandista za najbolju neprofitnu kampanju.
Udruženje ekonomskih propagandista Srbije dodelilo je 49. put godišnja priznanja, a pored Zlatnog priznanja za kampanju "Štrajk glađu protiv gladi" i spot za istu akciju je nagrađen "Srebnim priznanjem". Nagradu su primili predstavnici >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Leo Barneta i B92, Miša Lukić i Veran Matić.
Direktor B92, Veran Matić je kazao da je jako važno što je i neprofitni sektor shvatio koliko bitnu ulogu imaju reklame i kampanje za rezultate različitih aktivnosti i sve više ulaze u kreativna rešenja.
Matić se zahvalio agenciji Leo Barnet koja je praktično donirala kreativna rešenja i izradu reklama za akciju "Štrajk glađu protiv gladi".
"Ta akcija je okupila preko 670.000 aktivista u akciji, čime se stvorio odličan ulaz u pravu noseću akciju "Hrana za sve" kojom se prikupljaju hrana i novac za narodne kuhinje. U toku prvih mesec dana akcije "Hrana za sve" priklupljena je hrana u vrednosti od preko jedan milion evra", rekao je on.
"Takođe bih istakao da su se nekoliko nedelja posle akcije 'Štrajk gla]u protiv gladi' u istu na svoj način jednodnevnim štrajkom uključili i vodeći ljudi Ujedinjenih nacija", rekao je Matić.















