PayPal širi Program zaštite kupaca

Izvor: Capital.ba, 02.Jul.2015, 06:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PayPal širi Program zaštite kupaca

BEOGRAD, PayPal na globalnom nivou proširuje svoj Program zaštite kupaca na nematerijalna dobra kao što su usluge i digitalna dobra. Zahvaljujući ovoj novini, Program zaštite kupaca pokriva skoro svu robu i usluge koji se kupuju preko servisa PayPal, a proširena zaštita pri kupovini važi za kupce na svim tržištima gdje PayPal nudi kupovinu digitalnih dobara ili usluga domaćih ili stranih prodavaca. Od juče Program >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << zaštite kupaca pokriva i fizičku robu i nematerijalna dobra i usluge, navodi se u saopštenju i precizira da su nematerijalna dobra dobra koja ne zahtjevaju fizičko slanje od prodavca do kupca i obuhvataju usluge i digitalna dobra kao što su digitalna muzika, digitalne knjige, digitalne igre, putne karte i preuzimanja softvera. PayPal će nadoknaditi troškove kupcima ukoliko prime uslugu ili digitalni proizvod koji se znatno razlikuje od onoga kako je opisan ili plate za proizvod koji potom ne bude isporučen. Time se dodatno proširuje Program zaštite kupaca servisa PayPal koji je krajem prošle godine uvrstio i robu pravljenu po narudžbini i produžio rok za reklamacije kupaca za četiri puta, sa 45 na 180 dana. Novi vid zaštite čini kupce još sigurnijim kada koriste servis PayPal za kupovinu digitalnih proizvoda i usluga. Novine su rezultat zahtjeva kupaca da se zaštita pri kupovini proširi na usluge i robu kao što su putne karte i digitalna dobra, čime se dodatno potvrđuje reputacija servisa PayPal kao bržeg i bezbjednijeg načina plaćanja na internetu, pametnom telefonu ili u prodavnici. Ova promjena se takođe zasniva na uspjehu pilot programa, pokrenutog u junu 2014. godine u Velikoj Britaniji, gdje su kupci izuzetno pozitivno reagovali na ovu proširenu zaštitu. Usluge se sve više digitalizuju i mi očekujemo da digitalna dobra postanu glavni element internet trgovine, dodaje se u saopštenju. „Sa velikim zadovoljstvom proširujemo svoj Program zaštite kupaca na nematerijalna dobra i tako digitalnim kupcima olakšavamo kupovinu“, kazao je generalni direktor servisa PayPal za centralnu i istočnu Evropu Damijen Perilat, a navodi se u saopštenju. „Sigurni smo da će i prodavci osjetiti prednosti ove proširene zaštite zbog dodatnog povjerenja kupaca pri kupovini digitalnih dobara i usluga“, rekao je on. Od 1. jula jedina roba i usluge koje nisu pokrivene su nekretnine, firme, vozila, roba pravljena po narudžbini, industrijske mašine, gotovinski ekvivalenti i roba zabranjena na osnovu politike dozvoljenog korišćenja servisa PayPal, dodaje se u saopštenju. Tanjug

Nastavak na Capital.ba...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.