28.11.2014 ::: Poruka iz Pariza: Kada voziš, parkiraj telefon

Izvor: AutoMagazin, 28.Nov.2014, 12:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

28.11.2014 ::: Poruka iz Pariza: Kada voziš, parkiraj telefon

Kampanja Telekoma Srbija o bezbednoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje „Kada voziš, parkiraj telefon!“ predstavljena je u Muzeju nauke i industrije u Parizu, na specijalizovanoj izložbi koja je posvećena temi rizika...

Pogledajte vest: Savetujemo: Ovako NE treba sedeti za volanom! (foto).

Na poziv pariskog muzeja, Telekom Srbija je svoju društveno odgovornu kampanju predstavio televizijskim spotom >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << na interaktivnoj izložbi  pod nazivom „Rizikujte, izložite se izložbi!“. Ovo je ujedno i prva društveno odgovorna kampanja koja je prešla granice zemlje, prvo putem društvenih mreža, deljenjem sadržaja u vezi sa kampanjom, a sada i u okviru izložbe te prestižne institucije.

reklama

Pogledajte Najbolje reklame za bezbednu vožnju.

„Uložili smo dosta truda i rada u kampanju, i to je dalo rezultate. Mnogo smo govorili o tome da je ovaj projekat iskorak u svakom smislu, ali za nas u kompaniji najveći uspeh predstavlja činjenica da su ljudi počeli da menjaju svoje loše navike tokom vožnje. Poslednje istraživanje koje smo radili u vezi sa ovom kampanjom pokazuje da je njena glavna poruka “Kada voziš, parkiraj telefon!“, uticala na čak 40 odsto ispitanika. Ponosni smo što je snaga kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon! “ prepoznata i van granica naše zemlje. Hvala našim partnerima, ali i medijima koji su odigrali značajnu ulogu u njenoj promociji“, povodom još jednog uspeha kampanje istakla je direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija Marija Bošković.

Posetioci izložbe na zanimljiv način mogu da sagledaju razne oblike rizika, kao i da kroz igre i radionice ispitaju svoj odnos prema riziku. Istovremeno, omogućeno im je da uvide opasnosti od rizičnih situacija koje se na prvi pogled takvima ne čine. Na izložbi u oblasti bezbednosti u saobraćaju prikazuje se i spot koji je nosilac kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“. Izložba je otvorena 18. novembra i trajaće do avgusta 2015. godine, a planirano je i da obiđe nekoliko zemalja Evropske unije.

Pariski Muzej nauke i industrije je najveći muzej u Evropi, koji godišnje poseti pet miliona ljudi. Nalazi se u parku Vilet u Parizu, stecištu nauke, tehnologije i industrije. Pored prostora za privremene i stalne izložbe, muzej sadrži i planetarijum, podmornicu i pozorište. Klasifikovan je kao javno dobro sa ciljem da promoviše opšti interes, a posebno interes mladih, za nauku, tehnologiju i kulturu.

Kampanju „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je pokrenuta u novembru 2013. godine, Telekom Srbija sprovodi u saradnji sa Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije. Kampanja je nagrađena nizom nagrada: tri nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji, nagrada TABOO magazina „Snaga kreativnosti“ za najbolji CSR projekat, dve nagrade Društva Srbije za odnose s javnošću za najbolji PR u integrisanim komunikacijama i najbolju društveno odgovornu kampanju, priznanje „Moj izbor” udruženja „Moja Srbija“ za najbolju CSR akciju, nagrada za najbolju non-profit kampanju na Noći reklamoždera, kao i priznanje časopisa „Auto bild“ za istu kategoriju.

PR

Nastavak na AutoMagazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.