Izvor: Capital.ba, 23.Nov.2014, 15:53 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Britanski supermarketi gube od njemačkih lanaca
LONDON, Britanska „velika četvorka“ supermarketa Sejnsberi, Asda, Morisons i Tesko gube bitku za mušterije i novac od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla. Kako piše „Independent“, po prvi put u posljednjih 20 godina zabilježen je pad prodaje u supermarketima u 12-nedeljnom periodu u odnosu na prošlu godinu, a da pad bude samo 0,2 odsto pobrinuli su se Aldi i Lidl koji su zabiležili značajan rast. Tesko, koji ovih >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << dana ima i sudskih problema, zabilježio je pad prodaje od 3,7 odsto, dok su Morisons i Sejnsberi pali za 3,3 i 2,5 odsto. Najveći dio mušterija oteli su im jeftiniji lanci, a Morisons je čak saopštio da će „uskoro imati iste cijene kao Aldi i Lidl“. Na drugoj strani, Aldi je povećao prodaju za impresivnih 25,5 odsto, a Lidl za veoma solidnih 16,8 odsto. Analitičari kažu da je svaki drugi britanski potrošač posjetio radnju jednog od ova dva lanca u prethodna tri mjeseca. B 92