Izvor: Beta, 15.Mar.2017, 18:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Papović: Potrošači od 2014. poslali 27.000 prigovora zbog povrede prava

Potrošači su od 2014. godine do danas uputili 27.000 prigovora Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije zbog toga što su smatrali da su im povredjena prava, rekao je danas predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović.On je, na okruglom stolu o zaštiti potrošača u Privrednoj komori Srbije (PKS), povodom obeležavanja Svetskog dana potrošača istakao da je najveći problem u načinu i brzini rešavanja sporova."Ako trgovac ne odgovori, svaka reklamacija nadje se na sudu i to može trajati godinama, a završi se, nazovi poravnanjem", rekao je Papović.Sekretar Udruženja za trgovinu PKS Žarko Malinović istakao je da više od 80 odsto reklamacija, koje potrošači ...

Nastavak na Beta...






Povezane vesti

Papović: Potrošači od 2014. poslali 27.000 prigovora zbog povrede prava

Izvor: Blic, 15.Mar.2017

Potrošači su od 2014. godine do danas uputili 27.000 prigovora Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije zbog toga što su smatrali da su im povredjena prava, rekao je danas predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović...On je, na okruglom stolu o zaštiti potrošača u Privrednoj...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.