Izvor: B92, 01.Sep.2015, 15:56 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hrvati "izvode" Bakinu tajnu u svet
Zbog bolje organizacije, ali i proboja na druga tržišta, Atlantik grupa osniva nove kompanije za distribuciju svojih jakih regionalnih brendova.
U Atlantiku ističu da su u sklopu strateške reorganizacije distribucijskog poslovanja s početkom rujna poslovi distribucije na nivou Grupe organizovani kroz dve glavne zone, Istok i Zapad.
U novoj organizaciji Zonu Istok čine Jugoistočna Evropa, Baltik i ZND region, dok će Zona Zapad obuhvatati Centralnu i Jugozapadnu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Evropu, nordijske zemlje kao i sva tržišta u prekomorskim zemljama.
Srećko Nakić tako je imenovan za potpredsednika za Zonu Istok, a Bojan Klarić potpredsednikom za Zonu Zapad, a unutar svakog od navedenih teritorija fokus će biti na klasičnom maloprodajnom kanalu s posebno formiranim timovima posvećenim specijalnim distributivnim kanalima, uključujući sportski i etno kanal, kažu u Atlantiku
Poslovne aktivnosti će se usmeriti na gradnju i jačanje sopstvenih distributivnih i prodajnih kapaciteta, najpre u zemljama zapadne Evrope. Uz postojeće kompanije u Italiji, V. Britaniji i Španiji, nove distributivne kompanije najpre će se osnovati u Nemačkoj i Austriji, a kasnije i u Švajcarskoj i Švedskoj. U Atlantiku ističu da su u planu i velike investicije u tržišta kao i jačanje lokalnih timova, no zasad ne iznose detalje o visini ulaganja i broju novozaposlenih. Na međunarodnom tržištu planiraju da se oprobaju s Multipowerom, vodećim evropskim brendom sportske ishrane, kao i grupom jakih regionalnih brendova koji su već prisutni na zapadu, a tu se ubrajaju Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita, Bebi.