Izvor: Domino Magazin, 21.Nov.2012, 11:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Selena i adidas
Selena Gomez proslavila pokretanje nove modne saradnje sa adidasovim Neo brendom
Los Anđeles se probudio uz šašave jarko zelene postere i banere razapete po čitavom gradu. Glumica, pevačica i dizajnerka Selena Gomez i grupa tinejdžera obeležili su njeno novo partnerstvo sa brendom adidas NEO.
Nestašne i zanimljive ludorije razigrano su saopštavale da je tinejdžerski lajfstajl brend, adidas NEO, dodelio Seleni Gomez ulogu nove svetske ikone stila i gostujuće >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << dizajnerke kroz trogodišnje partnerstvo, do kraja 2015. godine.
Selena će, počevši od kolekcije jesen/zima 2013, dizajnirati i učestvovati u razvoju novih kolekcija. Ona će biti zaštitno lice svih sezonskih kolekcija i pojavljivaće se u medijima, kao i u reklamnim kampanjama, od februara naredne godine. Selena će izabrati svoje omiljene komade garderobe i na taj način će sa svojim fanovima deliti svoj lični stil.
Selena Gomez kaže da je adidas NEO sasvim novi brend za tinejdžere, predstavlja stil zanimljiv i lagan za nošenje i da je za nju savršen.
,,Srećna sam zbog ovog partnersta jer NEO zaista brine o stilu, a ujedno se i zabavlja sa modom, tako da mi omogućava da budem svoja. To je nešto što mi je oduvek bilo veoma bitno, kao i mojim fanovima, da znaju da mogu da nađu svoj izraz dok nose odeću koju žele, a koja im je i udobna”, ushićeno je rekla Gomez.