Izvor: Domino Magazin, 08.Avg.2013, 11:21 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mokra reklama
Danas bismo rado uskočili u nju
Evo je reklama u koju bismo voleli da bar danas po ovoj vrućinčini uskočimo.
Urađena je za Beach Park Vodeni park u Brazilu.
"Ko dođe nikada neće zaboraviti", je slogan. A to znači da će vam se pokrenuti mokre emocije kada vam je to potrebno! E pa potrebno nam je. Sve su uradili kreativci agencije Verve Comunicação iz Brazila.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.