EPS: Reklamacije u roku od osam dana

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 23.Jan.2017, 17:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

EPS: Reklamacije u roku od osam dana

Građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima elektrodistribucija, na adresi koja se nalazi na svakom računu, a rok za prigovor je osam dana, saopšteno je danas iz Elektrodistribucije Srbije (EPS).

Prigovori mogu da se upute pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << adresi.

Prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, procenat očitanih brojila je 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira, saopšteno je iz EPS koja navodi kao primer Beograd gde je primljeno manje od 0,1 odsto reklamacija.

Sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima za električnu energiju biće savesno i odgovorno ispitane i svaki slučaj biće pojedinačno razmotren. Nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen, ističe se u saopštenju.

Kako se dodaje, na svakom računu naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar.

Na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja.

U toku je unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni, ističe se u saopštenju EPS.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

EPS: Ko hoće ispravku računa, mora da se žali

Izvor: B92, 23.Jan.2017

Beograd -- Elektroprivreda Srbije obavestila je sve potrošače koji nisu zadvoljni visinom decembarskih računa da ih reklamiraju na šalterima te kompanije...Kako su iz EPS-a naveli za B92, reklamacija je obavezna i bez nje problematični računi neće biti kontrolisani...Reklamacije mogu da se podnesu...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.