Izvor: Radio Slobodna Evropa, 12.Jan.2015, 22:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zarada na tragediji "Charlie Hebdo"

Samo tri dana od brutalnog napada na sedište satiričkog lista "Šarli Ebdo", ovaj tragični događaj počeo je da se eksploatiše u komercijalne svrhe.

Čitava jedna trgovina nastala je oko slogana "Je suis Charlie" (Ja sam Šarli) koji je pokrenut na društvenim mrežama u znak podrške slobodi govora i solidarnosti nakon najtežeg terorističkog napada u Francuskoj u proteklih pola veka.

Sajtovi za onlajn trgovinu preplavljeni su oglasima kojima se nudi čitav niz proizvoda, >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Slobodna Evropa << poput majica, olovaka, bedževa, privezaka...

U prodaji su se našle i najpopularnije naslovne strane nedeljnika, koje se licitiraju po astronomskim cenama.

Najnoviji broj lista, objavljen na dan atentata, na čijoj je naslovnici karitakura poznatog francuskog književnika Mišela Uelbeka, čiji kontroverzni roman "Pokoravanje" zamišlja Francusku 2022. pod muslimanskom vlašću, prodaje se po ceni od čak 1.500 evra.

Nastavak na Radio Slobodna Evropa...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Francuska: Tužna trgovina sloganom "Je suis Charlie"

Izvor: Blic, 12.Jan.2015

Samo tri dana od brutalnog napada na sedište satiričkog lista "Šarli Ebdo" u Parizu, ovaj tragični događaj, u kom je 12 osoba izgubilo život, počeo je da se eksploatiše u komercijalne svrhe...Čitava jedna trgovina nastala je oko slogana "Je suis Charlie" (Ja sam Šarli) koji je pokrenut na društvenim...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Slobodna Evropa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Slobodna Evropa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.