Start serije u ponedeljak!

Izvor: Blic, 14.Sep.2009, 11:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Start serije u ponedeljak!

Rialiti šou koji zapošljava - i to na neodređeno vreme! Pred TV kamerama i milionskim auditorijumom. Neverovatno, ali istinito. I dešavaće se u Srbiji, u državi u kojoj iz meseca u mesec skoro 10.000 ljudi ostane bez posla. Od sledećeg ponedeljka, na televiziji Pink, u emisiji Javni konkurs možete biti svedoci javnog zapošljavanja. I aktivni učesnik - glasanjem za jednog od pet kandidata. I tako svakog ponedeljka, narednih godinu dana.

Urednik serijala, Zoran Ćirić, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << priznaje da je posle nekoliko minuta razgovora sa kolegama iz „Beoton internacional kompanija” shvatio ozbiljnost projekta i pristao da bude deo tima koji će rešiti najveći životni problem za više od 50 ljudi i više od 50 porodica.

- Broj prijavljenih firmi koje će zaposliti po najmanje jednu osobu je toliki da već sada možemo da snimimo emisije do kraja godine. Primera radi, u prvih nekoliko nedelja, agencija „Big blu” će zaposliti turističkog radnika (uslovi – viša ili visoka stručna sprema, ekonomska ili turistička, poznavanje engleskog jezika i rada na računaru), AMSS će zaposliti automehaničara (traži se završena srednja mašinska škola, smer automehaničar, radno iskustvo od najmanje godinu, uz starosnu granicu od 35 godina). I tako iz emisije u emisiju – poslove će, pored ostalih, nuditi „Cepter”, „Europark”, RTB „Bor”, „Jasen”, „Dunav osiguranje”, „Eunet”, „Komtrejd” i mnoge druge kompanije. Više od 50 emisija, preko 50 različitih radnih mesta - pojašnjava Ćirić. Suština je da će svi kandidati imati iste šanse da dođu do posla i to samo na osnovu kvalifikacija i glasova gledalaca.

- Firma koja će u „Javnom konkursu” nuditi radno mesto, prvo se obraća nama, sa detaljnim opisom radnog mesta i potrebnim kvalifikacijama. Potom, kolege iz „Infostuda” dostavljaju kompaniji biografije svih koji ispunjavaju te uslove - kaže izvršni producent serijala Nemanja Đerić.

Od kvalifikacija kandidata zavisi da li će proći prvi krug, tačnije selekciju u kompaniji. Petoro najboljih ulazi u studio, a tada sve zavisi od gledalaca. Prvo ispadaju dva kandidata sa najmanjim brojem, a na kraju emisije dobijemo pobednika koji potpisuje ugovor o poslu. Đerić dodaje da TV ekipa „Javnog konkursa” kamerama beleži svaki korak u procesu selekcije, a biće emitovani najzanimljiviji momenti. O svakom kandidatu koji će se za posao boriti u studiju, snimićemo i priloge koji će dočarati njihov privatni život.

- Time gledaocima pružamo sve što treba da glasaju objektivno - obećava Đerić.

„Javni konkurs” je koprodukcija „Beotona” i RTV „Pinka”, a emitovaće se od 21. septembra svakog ponedeljka od 22 sata. Voditelj emisije je Branislav Lečić.

Kako se prijaviti?

Za „Javni konkurs” možete se prijaviti slanjem poruke JK na 5654. SMS-om dobijate jedinstveni kod za prijavu i slanje biografije preko sajta www.poslovi.infostud.com . Možete se prijaviti i pomoću kupona koji „Blic” objavljuje svakog ponedeljka. Procedura je slična - pošaljete SMS, a dobijeni kod upisujete u kupon i sa biografijom ga šaljete na:

„Beoton produkcija”

Za „Javni konkurs”

Poštanski fax 68

11158 Beograd


Cena poruke je 600 dinara plus porezi, ali time dobijate šansu da vaša biografija narednih godinu dana bude dostupna budućim poslodavcima.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.