Izvor: NoviMagazin.rs, 26.Mar.2017, 19:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Četiri tipa zaposlenih

Sto ljudi, sto ćudi - kaže narodna izreka. Ali, da smo mnogo sličniji nego što mislimo, bar na poslu, pokazuju rezultati obimne studije sprovedene među 19.000 radnika koja je ustanovila da na svakom radnom mestu postoje četiri tipa ličnosti.

Pioniri - Vole da rizikuju, veruju instinktima, privlače ih nove, sveže ideje, gledaju širu sliku, spontani su, prilagodljivi, maštoviti, podižu energiju u timu.

Čuvari - Donose red organizaciji, stabilni >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << su, pragmatični, ne rizikuju, vole da rade sa brojkama i činjenicama, briljiraju na poslovima koji zahtevaju detalje, osećajni su, uče na svojim greškama, lojalni su, praktični.

Lokomotive - Vole izazove, rezultate, pobedu, imaju dobru koncentraciju, takmičarski duh, radoznali su, mana im je što svet oko sebe i probleme posmatraju kroz crno-belu prizmu.

Diplomate - Najvažniji su im dobri odnosi u timu, a cilj im je harmonija i konsenzus. Saosećajni su, empatični, ne vole sukobe.

Dobri menadžeri se trude da u timu imaju svakog od ovih predstavnika i znaju da iskoriste njihove vrline, a ublaže njihove slabosti. Na primer, čuvari su najmanje skloni pobuni u kolektivu, a diplomate su najviše pod stresom. Zato ovim tipovima treba dati priliku da budu samostalni umesto insistiranja na timskom radu. Pionire bi trebalo pustiti da se razmašu i uvek ih držati na oku, jer mogu da pređu granice. Lokomotivama je važno precizno objasniti kako da dođu do rezultata, jer će biti motivisaniji za rad.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.