Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Feb.2018, 10:21 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Amazon predstavio virtuelne ikonice za FMCG proizvode
Amazonove virtuelne ikonice sada omogućavaju prime korisnicima ove platforme da svoje omiljene proizvode u segmentu robe široke potrošnje – od prehrambenih proizvode do proizvoda za negu i lepotu – poruče mnogo brže i lakše nego ranije
Kompanija je u okviru svoje mobilne aplikacije predstavila virtuelne (dash) ikonice koje premijum korisnicima omogućavaju da ponovo poruče omiljene proizvode samo jednim klikom.
Ove virtuelne prečice, koju su personalizovane >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i čiji broj nije ograničen, omogućavaju kupcima da brzo pronađu i poruče proizvode koje su ranije kupovali.
Analitičari smatraju da ovaj korak, iako simbolična dopuna na Amazonovoj mobilnoj aplikaciji, predstavlja još jedan korak koji trgovac uvodi kako bi potrošačima omogućio jednostavno i personalizovano obavljanje kupovine.
Virtuelne ikone proizvoda podsećaju potrošače da proizvode koje svakodnevno koriste redovno poručuju putem Amazona, a to sada mogu jednostavnim klikom u personalizovanom meniju. Ikonice dodatno povećavaju vidljivost proizvoda, odnosno brendova u meniju.
Izvor: InStore
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...