Oko 4.000 radnika napustilo Mercedes uz otpremnine
Oko 4.000 radnika napustilo je “Mercedes” uz otpremnine, od kojih su neki dobili više od pola miliona evra da bi napustili kompaniju, piše list “Handelsblat”.“Mercedes” je pokrenuo plan isplate otpremnina u aprilu, a obuhvaćeni su svi u kompaniji – kancelarijsko osoblje, aj-ti stručnjaci, inženjeri, čak i menadžeri srednjeg nivoa.Pojedini radnici su dobili takozvani turbobonus za brzu odluku da napuste kompaniju. Zaposleni sa dugim radnim vremenom navodno su u takvim slučajevima...
Izvor: AutoBlog, 19.Okt.2025, 21:49
Oko 4.000 radnika napustilo "Mercedes" uz otpremnine
ŠTUTGART - Oko 4.000 radnika napustilo je "Mercedes" uz otpremnine.
Izvor: Nezavisne Novine, 19.Okt.2025
Šest velikih proizvođača pod novim optužbama za varanje na emisijama
Deset godina nakon što je Volkswagenov skandal s manipulacijom emisijama potresao svet automobila, u Londonu se otvara novo poglavlje iste priče. Ovoga puta na optuženičkoj klupi nije samo jedan proizvođač, nego čak šest velikih igrača: Mercedes-Benz, Ford, Renault, Nissan te Stellantisove marke Peugeot i Citroën.U tužbi podnetoj Visokom sudu u Londonu čak 1,6 miliona vlasnika dizelskih vozila tvrdi da su njihovi automobili opremljeni softverima koji prepoznaju testne uslove i veštački...
Izvor: AutoBlog, 18.Okt.2025, 21:31
Ovako bi mogao da izgleda novi Mercedes GLS za 2027. godinu
Izvor: AutoBlog, 17.Okt.2025, 21:42
NOVI DETALJI VELIKOG SKANDALA: Vildoza davio stariju ženu, Milica je čupala za kosu!?
Skandal koji trese Italiju! Juče je odjeknula vest da su Luka Vildoza i njegova supruga Milica Vidloza (rođena Tasić), uhapšeni, nakon sukoba sa timom ‘Crvenog krsta’. Dan nakon ovog skandala, ‘Le Repubblica’ objavila je intervju sa ženom...
Izvor: HotSport.rs, 17.Okt.2025
Ovako bi mogao da izgleda novi Mercedes S klase za 2027. godinu
Izvor: AutoBlog, 16.Okt.2025, 22:57
BMW 750i (E32) – Bavarski V12 koji je uplašio Mercedes
Piše: Miloš Vasin Druga generacija BMW-a Serije 7 (E32) je predstavljena 1986. godine sa mnogo tehničkih inovacija, ali ono najvažnije se nalazilo ispod haube. Posebno kada je reč o najjačoj verziji sa oznakom 750i i produženoj varijanti 750iL, u kojima je debitovao V12 motor sa fabričkom oznakom M70. To je bila značajna prekretnica - povratak motora sa dvanaest cilindara u nemačku automobilsku industriju nakon pauze od preko četrdeset godina.Izrađen od aluminijuma, petolitarski V12...
Izvor: AutoBlog, 16.Okt.2025










