Maserati
Stranica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Nova Mazda MX-5 i u električnoj verziji

Nova Mazda MX-5 i u električnoj verziji

Glasine o tome kojim smerom će ići pogonski sklop sledeće generacije Mazdinog modela MX-5 su dostigle svoj vrhunac, a britanski magazin Auto Express piše da će to biti potpuno električni model ili bar da će električni pogon biti opcija uz potpuno novi motor s unutrašnjim sagorevanjem.Aktuelni model "ND" verzije Mazde MX-5 je na tržištu duže od decenije i praktično je postao antiteza sve težih električnih sportskih automobila kao što su MG Cyberster, Lotus Evija i Maserati Gran Turismo...

Izvor: AutoBlog, 31.Maj.2025, 15:02

Detaljnije >>

Znamo snagu kojom će raspolagati elitni električni modeli Alfe Romeo i Maseratija

Znamo snagu kojom će raspolagati elitni električni modeli Alfe Romeo i Maseratija

 Stellantis nastavlja tranziciju ka električnom pogonu, a s tim u vezi, upravo je obelodanjena nova ključna informacija – maksimalna snaga elektromotora koje italo-američko-francuska grupacija planira da upotrebi.To se posebno odnosi na premijum i luksuzne marke kao što su Alfa Romeo i Maserati. Radi se o činjenici koja dugo nije bila jasna, posebno kada su u pitanju vozila bazirana na STLA Large platformi. Sve do sada, Stellantis je plasirao informacije o snazi pogonskih sklopova...

Izvor: AutoBlog, 03.Maj.2025, 15:05

Detaljnije >>

Osveženje za Maserati Grecale

Osveženje za Maserati Grecale

 Maserati je izvršio niz promena u liniji modela Grecale. Možda i najvažnije jeste uvođenje nove osnovne opreme Grecale, koja se nalazi ispod Modene i Trofea. Kako navodi Carscoops, čini se da zamenjuje prethodnu GT varijantu, koja je počinjala sa 69.900 dolara u Sjedinjenim Državama. Maserati je potvrdio da ovaj krosover ima 20-inčne točkove, kao i unutrašnjost od vrhunske kože sa prednjim sedištima sa grejanjem i podešavanjem u 12 smerova. Na većini tržišta, osnovni Grecale...

Izvor: AutoBlog, 21.Apr.2025, 09:00

Detaljnije >>

Maserati nije na prodaju

Maserati nije na prodaju

Maseratijeva prodaja je tokom 2024. pala za čak 57 odsto (plasirano je 11.300 vozila), dok je u prva tri meseca 2025. godine ovaj italijanski brend pao za još 48 odsto u poređenju sa prva tri meseca 2024. Takođe, nove tarife Trampove administracije će samo pogoršati situaciju. Nijedan od Maseratijevih modela se ne proizvodi u SAD, koje je tradicionalno jedno od najvećih tržišta brenda. Stvari izgledaju dovoljno mračno da je Stellantis angažovao konsultantsku firmu McKinsey & Company...

Izvor: AutoBlog, 14.Apr.2025, 20:57

Detaljnije >>