Već se javili kupci za najskuplji Maserati od 480.000 evra
Posetioce Međunarodnog salona automobila, koji se održava do 26. marta na Beogradskom sajmu, kao i uvek najviše interesuju najjeftiniji modeli koji se mogu naći po ceni od oko 15.000 evra kao što su dačija sandero i "citroen" C3, a pojedini su spremni, kako kažu, da izdvoje za novi automobil i do 50.000 evra.Deo posetilaca je spreman da izdvoji i nešto više i traži automobile u cenovnom rangu od 30.000 do 40.000 evra, ali ima i onih kojima cena nije važna već samo model koji traže. Dobru...
Izvor: AutoBlog, 21.Mar.2025, 00:10
Luksuz na točkovima! Bugatti Chiron i Maserati "zapalili" Beogradski sajam: Ovo je najskuplji model ikada (FOTO/VIDEO)
Danas je otvoren 56. Međunarodni sajam automobila u Beogradu. Tradicionalno je jedan od najposećenijih sajmova tokom godine. Ljubitelji automobila mogu da vide i isprobaju svoje omiljene...
Izvor: Blic, 20.Mar.2025, 20:03
Delta Auto Grupa na Sajmu: Od luksuznih SUV modela, preko trkačkih performansi, do električnih održivih rešenja
Delta Auto Grupa ove godine na Sajmu nastupa sa više od 60 modela brendova BMW, MINI, BMW Motorrad, Honda, Maserati i KTM, dok će se po prvi put na Sajmu naći i brend Farizon. Posetioci će moći da se kroz osam štandova upoznaju sa najatraktivnijim modelima...
Izvor: Blic, 20.Mar.2025
Delta Auto Grupa na sajmu u Beogradu: BMW, MINI, Honda, Maserati, Farizon
Delta Auto Grupa ove godine na Sajmu nastupa sa više od 60 modela brendova BMW, MINI, BMW Motorrad, Honda, Maserati i KTM, dok će se po prvi put na Sajmu naći i brend Farizon. Posetioci će moći da se kroz osam štandova upoznaju sa najatraktivnijim modelima ovih brendova, i specijalnim ponudama za njih. U Hali 3, izloženi su BMW, MINI i Maserati, u Hali 1 nalaze se Honda automobili, u Hali 3A dostupan je brend Farizon, a u Hali 4 sve za ljubitelje dvotočkaša - BMW Motorrad, Honda motocikli...
Izvor: AutoBlog, 19.Mar.2025, 22:37
Maserati Shamal – „Kockasti“ klasik iz Modene
Maserati je tokom 1980-ih i većeg dela 1990-ih godina pravio modele koji su imali izrazito „kockasti“ dizajn i biturbo motore, ali su u kasnijim decenijama uglavnom zaboravljeni. Glavni razlog su problemi sa pouzdanošću modela Biturbo, ali važna je i činjenica da je njihov izgled dugo bio u senci novijih modela sa elegantnim, zaobljenim formama karoserije. Ipak, vremena i trendovi se menjaju, pa se „kockasti“ dizajn u poslednje vreme vratio na velika vrata, a samim tim je oživelo...
Izvor: AutoBlog, 19.Mar.2025