Kako boja sajta utiče na posetioce

Izvor: B92, 15.Jul.2011, 15:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako boja sajta utiče na posetioce

Boje sajta znatno utiču na to da li će posetilac doneti odluku da nešto kupi i šta će kupiti, prenosi Business Insider.

Istraživanja su pokazala da su kupcima boje jako bitne, pa tako pri izboru boja za vaš sajt, ukoliko se bavite onlajn prodajom, treba imati na umu koja osećanja izazivaju određene boje, piše ovaj portal.

Tako žuta privlači pažnju, mladalačka je i optimistična, ali nije preporučljivo koristi ovu boju kao primatnu na sajtu. Crvena simbolizuje >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << energiju, ali i važnost nečega i hitnost, pa ukoliko želite da privučete impulsivne kupce, to je boja za vas, a u isto svrhu poslužiće i narandžasta.

Plava boja simbolizuje sigurnost i poverenje i ukoliko imate banku bilo bi dobro da ovu boju koristite na vašem sajtu.

Za opuštanje najbolja je zelena, a ako prodajete luksuzne proizvode najbolje je da se odlučite za crnu. Za proizvode protiv starenja često se koristi ljubičasta boja, koja opušta i smiruje.

Nedavno sprovedeno istraživanje na ovu temu pokazuje da estetski uticaj koji sajt ostavlja na korisnika pravi razliku hoće li taj korisnik nešto kupiti ili ne, a čak 52 posto ispitanih reklo je da se ne bi vraćalo na neki sajt ukoliko im se on estetski ne bi dopao.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Kako boja sajta utiče na posetioce

Izvor: medio.rs, 15.Jul.2011

Boje sajta znatno utiču na to da li će posetilac doneti odluku da nešto kupi i šta će kupiti, prenosi Business Insider.

Nastavak na medio.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.