Deca sve više kupuju digitalne medije

Izvor: ITsvet.com, 09.Okt.2011, 09:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Deca sve više kupuju digitalne medije

Sve više dece troši novac na digitalne medije, navodi se u zaključku istraživanja koje je sprovedeno nedavno od strane NPD Group i koje nosi naziv „Kids and Entertainment Content, 2011 Edition“. U zaključku se navodi da deca između 2 i 14 godina potroše $0.21 na digitalne sadržaje, uz jasne indikacije da će se ovakva situacija uskoro promeniti u korist digitalnih sadržaja. U toku 2009. godine samo 15% dece je kupovalo ovakve sadržaje u digitalnoj formi. U ove sadržaje ubrajaju se pesme, filmovi, video igre, TV programi, knjige i aplikacije. Istraživanje je pokazalo i da deca veoma rano kreću sa preuzimanjem velikog broja zabavnih sadržaja.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.