
Izvor: Capital.ba, 18.Apr.2025, 13:23
Milionski minus Lidla u BiH
SARAJEVO – Kompanija Lidl uveliko se sprema za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Naravno, te pripreme itekako koštaju, pa kompanija zasad gubi desetine miliona maraka godišnje samo na redovne troškove, plus novac koji ulaže na kupovinu zemljišta i izgradnju objekata. Iako još nisu počeli poslovati u BiH, firma je lani uspjela ostvariti prihode od 2,1 milion KM, najvećim dijelom od “pruženih usluga”, piše BiznisInfo.ba. S druge strane, rashodi su u 2024. godini bili 25,5 miliona maraka od čega se najveći dio od oko 14 miliona odnosi na primanja zaposlenih. Stoga je firma lani poslovala s gubitkom od 23,5 miliona maraka, što je porast u odnosu na minus od 18 miliona godinu ranije te gubitkom od 19,1 miliona iz 2022. godine. Vrijednost...