Krupnim koracima u budućnost

Izvor: RTS, 25.Dec.2019, 11:18   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Krupnim koracima u budućnost

Kada je prvi put pre pola veka proizvedena u Srbiji, koka-kola je uvela pravu malu revoluciju na tržištu. Planetarno popularni napitak postao je nezaobilazni deo naših trpeza, omiljeno osveženje, simbol promena i slobode, novih pravaca u muzici, umetnosti i kulturi uopšte.
Poslovanje dugo preko 50 godina obeležile su male i velike pobede, a kompanija je izgradila imidž jednog od najuspešnijih sistema, >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << najpouzdanijih partnera lokalne zajednice, najpoželjnijeg poslodavca za mlade i najboljeg partnera i dobavljača u očima kupaca.

Zahvaljujući nepresušnoj inspiraciji i želji da pružimo samo najbolje, „Koka-kola HBC Srbija“ trudi se da svoju široku ponudu proizvoda obogati brendovima koji će zadovoljiti sve specifične ukuse i stilove života.
Kompanija osim voda, popularnih gaziranih i negaziranih napitaka, ledenog čaja sa stevijom, napitaka sa smanjenom količinom kalorija i šećera, biljnog napitka adez, nudi i širok spektar alkoholnih pića vrhunskog kvaliteta.
Nedavnom akvizicijom poznatog konditora „Bambi“, upotpunili smo svoju ponudu voljenim domaćim brendovima koji se idealno uklapaju u svaki deo svakodnevice. Na taj način ispunili smo svoju misiju – da ponudimo jedinstvene proizvode vrhunskog kvaliteta za svaku priliku i doba dana.
Takođe, možemo se pohvaliti podatkom da „Koka-kola HBC Srbija“ blisko sarađuje sa više od 37.000 kupaca, a zahvaljujući tome što svojim klijentima pristupamo profesionalno i odgovorno, uspevamo da održimo njihovo zadovoljstvo na izuzetno visokom nivou. Na osnovu istraživanja zadovoljstva kupaca koje svake godine sprovodi agencija GfK, „Koka-kola HBC Srbija“ je ocenjena kao najbolji dobavljač i to je nešto na šta smo veoma ponosni. 
Osim što nastojimo da svojom ponudom zadovoljimo potrebe tržišta i ostvarimo dobar poslovni rezultat, u potpunosti smo svesni koliko je važno podržati zajednicu i koliko prosperitet jednog društva predstavlja preduslov napretka same kompanije.
Zato se trudimo da svojim inicijativama i aktivnostima pokrenemo promene na bolje. Kroz niz fantastičnih projekata, osnažujemo mlade ljude kao nosioce budućih odluka, sarađujemo sa visokoškolskim ustanovama kako bismo studentima pružili što više prilika za usavršavanje, ohrabrujemo dame u biznisu, male proizvođače hrane iz slabije razvijenih delova zemlje, ali i nastojimo da odgovorno govorimo o problemima zaštite životne sredine i njihovom rešavanju.
Afirmaciju reciklaže i rad na širenju svesti o njenom značaju, postavili smo visoko na lestvici prioriteta, a koliko smo ozbiljni potvrdili smo sjajnom akcijom čišnjenja Dunava na sedam lokacija u junu, kao i osnivanjem socijalnih preduzeća za prikupljanje PET ambalaže i limenki na najneposredniji način „od vrata do vrata“. 
Upravo zahvaljujući sjajnim poslovnim rezultatima koje smo ostvarili u proteklih godinu dana, kupovini velikog konditora, poslovnim potezom koji se pokazao izuzetnim, odlično osmišljenim projektima kojima iskreno i odlučno osnažujemo zajednicu, planovi za budućnost su veliki i ambiciozni.
Na krilima uspeha i uz podršku sjajnih ljudi koji čine „Koka-kola-Bambi“ porodicu, velike pobede nas tek čekaju. Uostalom, to se od nas i očekuje, zar ne?

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.