Izvor: Blic, 05.Nov.2004, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako napraviti brend Srbije

Kako napraviti brend Srbije

Naša šansa je uspeh naših kompanija. Onoga trenutka kada 'Fresh&Co' zauzme mesto među prvih deset evropskih proizvođača sokova, kada 'Hemofarm' bude cenjen u Rumuniji, Portugalu ili Grčkoj onoliko koliko je danas cenjen u Srbiji, nastaće i brend Srbije - smatraju organizatori Prve međunarodne konferencije o brendingu 'Brending Srbija' (agencija za komunikacije i marketing 'Profajl'), koja je u beogradskom Centru 'Sava' održana prethodna dva >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << dana.

Veli Olins, ekspert za korporativni identitet i nacionalno brendiranje, kaže da se brendovi više ne vezuju samo za velike korporacije, njihove proizvode i usluge i da u eri globalizacije brending nacije prestaje da bude stvar nacionalističkog ponosa, a postaje osnovno sredstvo ekonomskog opstanka.

Ministar privrede u Vladi Srbije Predrag Bubalo izjavio je juče, kako prenosi Beta, na konferenciji da se u svetskim i evropskim okvirima trenutno teško može naći prepoznatljiv brend sa prostora Srbije, a da su istraživanja pokazala kako u Srbiji nema ni 100 firmi sa razvijenim marketinškim funkcijama.

J. S. P.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.