Izvor: Blic, 05.Nov.2004, 13:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako napraviti brend Srbije
Kako napraviti brend Srbije
Naša šansa je uspeh naših kompanija. Onoga trenutka kada 'Fresh&Co' zauzme mesto među prvih deset evropskih proizvođača sokova, kada 'Hemofarm' bude cenjen u Rumuniji, Portugalu ili Grčkoj onoliko koliko je danas cenjen u Srbiji, nastaće i brend Srbije - smatraju organizatori Prve međunarodne konferencije o brendingu 'Brending Srbija' (agencija za komunikacije i marketing 'Profajl'), koja je u beogradskom Centru 'Sava' održana prethodna dva >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << dana.
Veli Olins, ekspert za korporativni identitet i nacionalno brendiranje, kaže da se brendovi više ne vezuju samo za velike korporacije, njihove proizvode i usluge i da u eri globalizacije brending nacije prestaje da bude stvar nacionalističkog ponosa, a postaje osnovno sredstvo ekonomskog opstanka.
Ministar privrede u Vladi Srbije Predrag Bubalo izjavio je juče, kako prenosi Beta, na konferenciji da se u svetskim i evropskim okvirima trenutno teško može naći prepoznatljiv brend sa prostora Srbije, a da su istraživanja pokazala kako u Srbiji nema ni 100 firmi sa razvijenim marketinškim funkcijama.
J. S. P.