SEO vodič za 2013 godinu

Blog: SajtMaster.rs, 18.Jul.2013, 17:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SEO vodič za 2013 godinu

Još od pojave komercijalnog interneta, a potom i Google-a, sadržaj je neosporno najvažniji u kreiranju kvalitetne SEO strategije („Content is the king“). Važnost određenih osobina linkovanih tekstova (kvantitet, kvalitet i originalnost) na različit način je tokom proteklih deceniju i po bila zastupljena u algoritmima Google-a, ali dobar i originalan sadržaj uvek je bio primaran u sprovođenju svake SEO strategije. Tokom poslednje četiri godine u svetu i među SEO profesionalcima se ustalio >> Pročitaj celu vest na sajtu Blogovi << termin „content marketing“, koji označava skup pravila za kreiranje sadržaja koji je privlačan korisnicima (Inbound marketing).
Google autorstvo danas je veoma važan faktor u načinu na koji Google vidi neki sadržaj. Naime, Google je relativno skoro uveo mogućnost povezivanja autorskog sadržaja s autorom preko njegovog Google+ profila, najavljujući da će to imati veliki uticaj na rangiranje stranica sa sadržajem čiji je autor potvrđen. Time je otežano sprovođenje određenih SEO tehnika koje se smatraju nepoštenim.

Lokalizacija sadržaja Lokalizacija sadržaja slovi za jedan od najvažniji aspekata implementacije SEO strategija danas. Google, takoreći, onemogućava internacionalnost optimizacije u ovom smislu i teško će se u nekoj zemlji postići dobro rangiranje na osnovu dobre pozicije u rezultatima pretrage u drugoj državi. Sadržaj se mora kreirati i njegovo linkovanje prilagođavati u svakoj državi.
Društvene mreže (mediji) Google ne krije da pokušava da personalizuje podatke prema interesovanjima i sklonostima svakog korisnika. Promene napravljene u tom smeru nameću neohodnost aktivnosti na što više društvenih medija, naročito na Google+. Većina sadržaja na sajtovima, reklame i sl. potiče upravo od društvenih mreža i od pretraživača.
Multimedija Iako je uloga multimedijalnih sadržaja do pre koju godina bila daleko manja od uloge teksta, to se polako menja. Slika i video imaju sve istaknutije mesto u optimizaciji sajtova za pretraživače i izvesno je da će se taj trend nastaviti, odnosno da će njihova uloga u SEO svetu biti sve važnija.
Društvene mreže, naročito Facebook, sjajni su pokazatelji vrste reakcija koju određeni tip sadržaja izaziva. Google to dobro zna i činjenica da ljudi najviše reaguju na slike i video-klipove navela je tog giganta da to uzme u obzir u svojoj matematici.
Zaključak SEO je na prostorima bivše Jugoslavije, nažalost, još uvek u povoju, što svakako ima veliki uticaj na stanje onlajn tržišta na ovim prostorima. Ipak, izvesno je da će ekspanzija trgovine i pružanja usluga putem interneta dovesti do daljeg razvoja IM-a, a s njim i SEO-a. Na profesionalcima iz ove branše je da upoznaju što veći broj ljudi s ovom vrstom optimizacije kako bi ubrzali njen razvoj na domaćem tržištu.
 
 

Nastavak na SajtMaster.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SajtMaster.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SajtMaster.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.