Lažni popust u „Metrou!

Izvor: Press, 26.Okt.2010, 01:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lažni popust u „Metrou"!

Pasterizovani krastavci na rafu koštali 342, a na kasi 420 dinara! Kupci tvrde da im trgovci često naplate punu cenu za artikle koji su vidno obeleženi da su na popustu Iako vidno obeleženi da su na popustu, pojedini artikli u većim prodavnicama i hipermarketima često „dobiju" standardnu, veću cenu na kasi! Dejan Bracanović, koji je u nedelju kupio pasterizovane krastavce u „Metrou", na rafu je video „akcijsku" cenu od 342 dinara sa PDV-om, >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << ali mu je na kasi za taj artikal traženo 420 dinara!Ovaj Beograđanin kaže da je uspeo da povrati svoj novac, ali se pita koliko je puta prevaren a da to ni sam nije primetio. U „Metrou", međutim, kažu da se „potkrala greška" koja je brzo ispravljena.
Velika slova, jarke boje
- Svaki dan kupujem u „Metrou" i uvek obraćam pažnju da li su proizvodi na akciji ili ne. Pasterizovani krastavci su bili na akciji, pa sam ih uzeo. Lepo je pisalo da je cena bez PDV-a 289,99 dinara, a cena sa PDV-om 342,19 dinara. Kada sam uzeo račun, pogledao sam, i video da je na njemu cena 419,99 dinara. Nije mi jasno zašto je onda pisalo da je proizvod na akciji ako košta 432,19 dinara? - žali se ogorčeni kupac Dejan Bracanović.
Kaže da je zatražio objašnjenje od zaposlenih i da su mu rekli da taj proizvod zapravo i nije na sniženju. Posle kraće rasprave i pokazivanja papira na kojem piše da proizvod jeste na akciji, zaposleni su mu ponudili da zameni krastavce za neki drugi artikal iste vrednosti ili da zadrži robu po većoj ceni.
- Nisam hteo ništa drugo nego lepo da mi vrate novac. Ko zna koliko su ljudi prevarili na ovaj način, to je sramota! - ističe Dejan.
Posle rasprave sa ovim izneverenim kupcem, zaposleni u „Metrou" sklonili su papir na kojem piše da je proizvod na akciji.
Pogrešili, pa se izvinili
U „Metrou" tvrde da se proizvodi koji se nalaze na akciji u toku trajanja akcije prodaju i naplaćuju isključivo po akcijskim cenama.
- U konkretnom slučaju našeg kupca koji je obavljao kupovinu u distributivnom centru u Krnjači, artikal u trenutku kupovine nije bio na akcijskoj ponudi, već u redovnoj prodaji, a do pogrešne naplate došlo je usled greške u ceni koja je promenjena na rafu na kome se nalazio artikal, ali ne i na paleti. Kada je propust ustanovljen, zaposleni kompanije „Metro" na licu mesta su ispravili grešku, stornirali račun i kupcu vratili novac - navodi Jelena Krsmanović, PR menadžer „Metroa". - Ako je proizvod na akciji, on je uokviren crvenom bojom, a ako nije, on je u plavom ramu. U slučaju greške, uz izvinjenje zaposlenih, kupci mogu da traže storniranje računa i povraćaj novca - zaključila je Krsmanovićeva.

Nastavak na Press...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.