Za kampanju potrošeno 15 miliona evra

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 23.Maj.2016, 09:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Za kampanju potrošeno 15 miliona evra"

Stranke i koalicije su tokom predizborne kampanje najviše novca izdvojile za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate, a kako procenjuje programski direktor Transparetnost Srbija Nemanja Nenadić, nisu mogle da potroše manje od 15 miliona evra.

"Kad se sve sabere, ne verujem da su sve kampanje zbirno mogle da koštaju manje od 15 miliona evra", rekao je Nenadić, prenose Novosti.

Ubedljivo najviše je potrošila koalicija oko Srpske napredne >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << stranke, koja je za spotove, bilborde i oglase u novinama izdvojila 4,9 miliona evra.

Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, kao i na RTV, Studiju B i N1, oni su emitovali ukupno 103.695 sekundi predizbornog materijala.

Socijalisti su na medijsku promociju potrošili nešto više od 1,7 miliona evra, a njihovi spotovi su emitovani 25.652 sekunde.

Na osnovu podataka iz nacionalne dnevne i nedeljne štampe, ukupni troškovi oglašavanja u novinama, bez obračunatih popusta, premašuju 1,2 miliona evra.

Organizacija Transparentnost Srbija procenila je da su učesnici na izborima samo za TV spotove, promocije u štampanim medijima i za plakate potrošili oko sedam miliona dinara.

Ovo su grubi podaci, koji su prikupljeni na osnovu praćenja kampanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, bilborda u Beogradu, kao i oglasa u štampi. Još nisu obračunati troškovi oglašavanja na radio-stanicama, internetu i u lokalnim medijima.
Pogledaj vesti o: Srpska Napredna Stranka

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

TS: Stranke u kampanji potrošile najmanje 15 miliona evra

Izvor: N1 televizija, 23.Maj.2016

Stranke i koalicije su tokom predizborne kampanje najviše novca izdvojile za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate, a kako procenje progaramski direktor Transparetnost Srbija Nemanja Nenadić, nisu mogle da potroše manje od 15 miliona evra...Kad se sve sabere, ne verujem da...

Nastavak na N1 televizija...

Za kampanju 15 miliona evra

Izvor: Večernje novosti, 23.Maj.2016

Stranke, i tokom ove trke za glasove, najviše potrošile za medijsku promociju TOKOM predizborne kampanje, stranke i koalicije najviše novca izdvojile su za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate. Organizacija “Transparentnost Srbija” procenila je da...

Nastavak na Večernje novosti...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.