
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 23.Maj.2016, 09:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Za kampanju potrošeno 15 miliona evra"
Stranke i koalicije su tokom predizborne kampanje najviše novca izdvojile za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate, a kako procenjuje programski direktor Transparetnost Srbija Nemanja Nenadić, nisu mogle da potroše manje od 15 miliona evra.
"Kad se sve sabere, ne verujem da su sve kampanje zbirno mogle da koštaju manje od 15 miliona evra", rekao je Nenadić, prenose Novosti.
Ubedljivo najviše je potrošila koalicija oko Srpske napredne >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << stranke, koja je za spotove, bilborde i oglase u novinama izdvojila 4,9 miliona evra.
Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, kao i na RTV, Studiju B i N1, oni su emitovali ukupno 103.695 sekundi predizbornog materijala.
Socijalisti su na medijsku promociju potrošili nešto više od 1,7 miliona evra, a njihovi spotovi su emitovani 25.652 sekunde.
Na osnovu podataka iz nacionalne dnevne i nedeljne štampe, ukupni troškovi oglašavanja u novinama, bez obračunatih popusta, premašuju 1,2 miliona evra.
Organizacija Transparentnost Srbija procenila je da su učesnici na izborima samo za TV spotove, promocije u štampanim medijima i za plakate potrošili oko sedam miliona dinara.
Ovo su grubi podaci, koji su prikupljeni na osnovu praćenja kampanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom, bilborda u Beogradu, kao i oglasa u štampi. Još nisu obračunati troškovi oglašavanja na radio-stanicama, internetu i u lokalnim medijima.
Pogledaj vesti o: Srpska Napredna Stranka
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
TS: Stranke u kampanji potrošile najmanje 15 miliona evra
Izvor: N1 televizija, 23.Maj.2016
Stranke i koalicije su tokom predizborne kampanje najviše novca izdvojile za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate, a kako procenje progaramski direktor Transparetnost Srbija Nemanja Nenadić, nisu mogle da potroše manje od 15 miliona evra...Kad se sve sabere, ne verujem da...
Za kampanju 15 miliona evra
Izvor: Večernje novosti, 23.Maj.2016
Stranke, i tokom ove trke za glasove, najviše potrošile za medijsku promociju TOKOM predizborne kampanje, stranke i koalicije najviše novca izdvojile su za TV spotove, promocije u štampanim medijima, kao i za plakate. Organizacija “Transparentnost Srbija” procenila je da...