Agencija: Troškovi kampanje posle dostavljanja finansijskih izveštaja

Izvor: Blic, 03.Maj.2012, 13:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Agencija: Troškovi kampanje posle dostavljanja finansijskih izveštaja

Beograd - Agencija za borbu protiv korupcije ocenila je danas da je ovogodišnja izborna kampanja pristojnija i jeftinija u odnosu na prethodne, kao i da će se tačni troškovi znati tek nakon što izborne liste, stranke i koalicije dostave finansijske izveštaje o prihodima i rashodima kampanje.

Direktorka Agencije Zorana Marković podsetila je, na konferenciji za novinare, da je rok za dostavljenje finansijskih izveštaja >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << o troškovima kampanje 30 dana od dana proglašenja konačnih rezultata izbora.

Svi izveštaji će biti obavljeni na sajtu Agencije nakon isteka roka za njihovo dostavljanje. Agencija za borbu protiv korupcije ima glavnu kontrolnu ulogu finansiranja izbornih aktivnosti izbornih lista tokom kampanje.

Zorana Marković je ocenila da je izborna kampanja usmerena više na troškove medijske prezentacije i reklamiranje u štampanim medijima, što je oko 70 odsto svih aktivnosti izbornih lista.

Među glavne aktivnosti tokom kampanje, ona je navela šetnje kandidata, kao i mitinge i velike skupove u finišu izborne kampanje.

Marković je kazala da su Demokratska stranka i Srpska napredna stranka veliku aktivnost usmerile na interne i društvene mreže, na kojima ostale stranke nisu bile u toj meri aktivne.

Ona je podsetila da je Agencija organizovala 160 posmatrača koji prikupljaju podatke o troškovima izborne kampanje na terenu i da će se nakon obrade podataka znati koliko su bilborda, skupova i štampanih materijala imale stranke i koalicije.

Agencija za borbu protiv korupcije je tokom kampanje reagovala u tri slučaja, povodom posete bivšeg gradonačlenika Njujorka Rudolfa Đulijanija naprednjacima i povodom poseta ministra zdravlja Zorana Stankovića Danskoj i Borisa Tadića Hanoveru.

Smatrali smo da bez odlaganja treba da dobijemo odgovore na ta pitanja i otklonimo sumnju da li su, kada je reč o Tadiću i Stankoviću, oni tamo putovali u svojstvu funkcionera ili kao predsednički kandidati. Takođe, Đulijanijeva poseta izazvala dosta pitanja u javnosti i ti procesi još traju, kazala je Zorana Marković.

Pogledajte još vesti iz Blicovog specijala "Izbori 2012"

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Ovogodišnja kampanja pristojnija i jeftinija

Izvor: Beta, 03.Maj.2012

BEOGRAD, 3. maja 2012. (Beta) - Agencija za borbu protiv korupcije ocenila je u četvrtak da je ovogodišnja izborna kampanja pristojnija i jeftinija u odnosu na prethodne, kao i da će se tačni troškovi znati .

Nastavak na Beta...

Agencija: Kampanja jeftinija i pristojnija

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Maj.2012

BEOGRAD -..Agencija za borbu protiv korupcije ocenila je danas da je aktuelna kampanja pristojnija i jeftinija od prethodnih i najavila da će prvi izveštaji o troškovima stranaka u kampanji biti poznati krajem juna ili početkom jula...Direktorka Agencije Zorana Marković podsetila je da stranke u...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

Marković: Jeftinija i pristojnija kampanja

Izvor: VOA, 04.Maj.2012, 00:25

Agencija za borbu protiv korupcije održala konferenciju za novinare o troškovima, finansiranju i metodama izborne kampanje

Nastavak na VOA...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.