Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Mar.2017, 10:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
EU zahteva od Facebook-a, Google-a i Twitter-a da zaštite korisnike od prevara na društvenim mrežama
Borba protiv prevara korisnika na internetu je borba bez kraja zbog prirode interneta kao otvorenog sistema
Platforme društvenih mreža, ipak, mogu biti direktnije kontrolisane, jer kompanije koje su vlasnici ovih platformi imaju moć da obuzdaju široko rasprostranjene prevare. U to su uvereni predstavnici Evropske unije koji su naložili Facebook-u, Twitter >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << -u, Google-u i drugim kompanijama koje su vlasnici društvenih mreža da preduzmu odgovarajuće korake za zaštitu korisnika od prevara.
U saopštenju Evropske komisije se kaže da bi društvene mreže trebalo da budu odgovorne za prevare korisnika na njihovim platformama i da moraju da preuzmu veću odgovornost u rešavanju problema prevara jer nije prihvatljivo da korisnici iz EU mogu da se obrate samo sudu u Kaliforniji da bi rešili spor.
Evropska komisija smatra da bi kompanije morale da pronađu način za identifikaciju i uklanjanje ove vrste objava čim ih korisnici prijave. Prevare na koje bi kompanije morale da reaguju na ovakav način se tiču plaćanja, besplatnih proba koje su zamka za pretplate, lažnih proizvoda i usluga i lažnih promocija. Osim toga, sponzorisani sadržaj treba da bude takav da ga je lako prepoznati.
Društvene mreže ne mogu zahtevati od korisnika da se odreknu svojih prava, kao što je pravo da se povuku iz online kupovine.
EU je upoznala Twitter, Facebook i Google sa evropskim zakonom o zaštiti potrošača, pozivajući kompanije da ga poštuju, i upozorila ih da će se suočiti sa pravnim posledicama ako se u roku od mesec dana ne pojave sa konkretnim rešenjima.
Izvor: informacija.rs
Pogledaj vesti o: Evropska Unija
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...