Izvor: NaDlanu.com, 31.Avg.2009, 13:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Za prugu na Koridoru 10 4,6 milijardi evra
BEOGRAD, 30. avgusta 2009. (Beta) - Srbiji je potrebno oko 4,6 milijardi evra za rekonstrukciju i modernizaciju 770 kilometara pruge duž Evropskog koridora 10, izjavio je generalni direktor Javnog preduzeća Železnice Srbije Milovan Marković. ...
Ruska železnica hoće da ulaže u srpske pruge
Izvor: Mondo, 30.Avg.2009, 12:25
Ruska državna železnica zainteresovana je da investira u železničku infrastrukturu Srbije, izjavio generalni direktor Javnog preduzeća Železnice Srbije Milovan Marković.
Rusija investira u železnice Srbije?
Izvor: S media, 30.Avg.2009
"Ruska državna železnica zainteresovana da investira u železničku infrastrukturu Srbije", izjavio generalni direktor Javnog preduzeća Železnice Srbije Milovan Marković. .."Razgovarali smo sa predstavnicima ruskih železnica koji su zainteresovani da ulažu u železničku infrastrukturu u Srbiji...
Za prugu na Koridoru 10 potrebno 4,6 milijardi evra
Izvor: Blic, 30.Avg.2009
Srbiji je potrebno oko 4,6 milijardi evra za rekonstrukciju i modernizaciju 770 kilometara pruge duž Evropskog koridora 10, izjavio je generalni direktor Javnog preduzeća Železnice Srbije Milovan Marković..."Rekonstrukcija i modernizacija tog dela pruge podrazumeva savremenu prugu sa dva koloseka...
Milijardu evra, a vozovi "mile" 160 kilometara na sat
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 31.Avg.2009
NOVI SAD - Dok građani smanjuju dugovanja bankama, da bi se železnički saobraćaj u Srbiji popravio, krediti su neminovni. Za rekonstrukciju i modernizaciju 770 kilometara pruge duž Evropskog koridora 10 potrebno je oko 4,6 milijardi evra, izjavio je generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković...Samo...
Za prugu na Koridoru 10 potrebno 4,6 milijardi evra
Izvor: S media, 31.Avg.2009
Srbiji je potrebno oko 4,6 milijardi evra za rekonstrukciju i modernizaciju 770 kilometara pruge duž Evropskog koridora 10, izjavio je generalni direktor Javnog preduzeća Železnice Srbije Milovan Marković. .."Rekonstrukcija i modernizacija tog dela pruge podrazumeva savremenu prugu sa dva koloseka...