Izvor: S media, 06.Okt.2011, 11:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Amerikanci štede na deci
Amerikanci u poslednje vreme zbog nepovoljnih ekonomskih kretanja kupuju manje pelena za decu.
To je veoma neobično jer se troškovi za decu u SAD nisu smanjivali u periodima recesecije, uključujući i nedavnu.
Roditelji ne vole odmor sa decom?
Uštedite novac i vredno vežbajte u kući
9/11: Osamina finansijska pobeda?
Roditelji su radije žrtvovali nešto drugo nego da štede na higijeni ili sreći svojih naslednika, >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << naveo je dnevnik Vol strit džornal. Najnoviji podaci, međutim, govore o padu prodaje pelena, a rastu prometa dečijeg pudera.
Podaci pokazuju da roditelji, ne samo da ograničavaju kupovinu, nego istovremeno prelaze na jeftinije proizvode. Zašto je povećana kupovina dečijeg pudera?
Upravo zbog toga što roditelji ne menjaju pelene više tako često ili koriste jeftinije proizvode koji dovode do osipa.
Između štednje na hrani ili pelenama američki roditelji su se logično odlučili za drugu opciju.
(Tanjug/S media foto:Guliver/Thinkstock)