Izvor: Blic, 11.Dec.2009, 11:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Povrće donelo pobedu
Marketinška agencija „Ashley worldgroup" pobednik je tradicionalnog takmičenja kompanija u kićenju jelki koje je sinoć održano u hotelu „Hajat ridžensi". Tema ovogodišnjeg takmičenja je ekologija, tako da su svi ukrasi morali da budu organskog porekla.
- Naša jelka je okićena plodovima u organskom neprerađenom stanju, čime smo hteli da poručimo da je priroda ta koja nam daje ono najlepše. Na jelku smo stavili beli luk koji simboliše zdravlje, tikvice pune >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << semene koje predstavljaju plodnost, kukuruz za izobilje i crvene papričice za onu strast koja će nam začiniti i samu Novu godinu - kaže Aneta Stanić iz dovitljivog tima marketinške agencije „Ashley worldgroup".
Specijalnu pohvalu žirija dobila je i ekipa časopisa „Blic žena". Žiri sastavljen od poznatih ličnosti, u kome su između ostalih bili glumac Goran Jevtić i pevačica Tijana Dapčević, ocenio je da je jelka ovog časopisa, zakićena keksom, bila veoma originalna.
Pobednička ekipa Marketinška agencija „Ashley worldgroup" koja je jelku okitila belim lukom, tikvicama, crvenim papričicama
- Žiri je shvatio ono što je najveći kvalitet ove jelke, a to je da se ona reciklira. Kad prođe Nova godina pojedeš sve što se nalazi na jelci. Inače, mi smo pravili sami svaki ukras, čak smo i testirali težinu i lomljivost keksa, kako se ne bi desilo da se jelka sruši. Kad smo došli do prave formule, stavili smo ukupno 264 ukrasa u oblicima dečaka, devojčica, srca, zvezda. Adut nam je bio i to što smo pored jelke na poslužavnik stavili deo ukrasa da ih žiri proba i vidi da su stvarano jestivi i slatki - kaže Ružica Mevorah, urednica „Blic žene".
Sav prihod za UNICEF
Ova tradicionalna manifestacija, koja se organizuje već 15 godina ima i svoju humanu stranu.
- Sve firme učesnice su morale da daju određenu sumu novca kako bi mogle da učestvuju. Ukupan prikupljeni iznos od participacije kompanije učesnica, koji iznosi oko 6.500 evra, biće doniran UNICEF-ovim projektima - kaže Viktorija Stanković, pr hotela „Hajat ridžensi"
Jelka sa belim lukom i papričicama
Izvor: Danas, 11.Dec.2009
Pobednik tradicionalnog takmičenja kompanija u kićenju jelki, koje je održano u hotelu „Hajat“, je marketinška agencija „Ashley worldgroup“. Tema ovogodišnjeg takmičenja je ekologija, i svi ukrasi morali su da budu organskog porekla.