Završen prvi DM SMART LAB

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Nov.2016, 08:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Završen prvi DM SMART LAB

Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu u rešavanju studije slučaja

Cilj edukacije koju organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi.

Prvi u nizu DM Smart Lab počeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih Direct Media članovima Case Study kluba koji sa velikim uspehom učestvuju na >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << svetskim takmičenjima u rešavanju poslovnih studija slučaja. Na kraju programa, studenti su testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Imlek, kompanije Moji brendovi.

Kao komunikacijska agencija sa petnaestogodišnjim iskustvom, studentima želimo da prenesemo praktična znanja i još više podignemo nivo njihove spremnosti da odgovore na izazove u rešavanju studija slučaja na svetskim takmičenjima. Studenti su tokom programa pokazali izvanredno poznavanje marketinga, ali i veliku posvećenost i želju da još više nauče. Želimo da ih podržimo da stasaju u marketinške i komunikacijske eksperte, ukoliko to bude njihovo profesionalno opredeljenje.”, kaže Stojanović.

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju. Među članovima žirija su bili predstavnici Direct Media i kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna Radaković i Jovan Bugarčić.

Program edukacije trajao je ukupno četiri nedelje, a studenti su od zaposlenih Direct Media slušali o oglašivačkom ekosistemu i ulozi oglašivačkih agencija, marketinškim istraživanjima tržišta, planiranju medija u oglasnoj kampanji, inovativnoj upotrebi digitalnih medija i komunikaciji na društvenim mrežama. U ulozi predavača našli su komunikacijski eksperti Direct Media sistema: direktor Jovan Stojanović, lider Digital sektora Sanja Lalević Cvetković, Nevena Kurtović, direktorka agencije za integrisane komunkacije Fusion Communications, Brana Kosanić, Group Account Manager i Jovan Vujović, Account planer.

DM Smart Lab je deo strateškog koncepta saradnje sa studentima Direct Media sistema, sa ciljem da doprinese razvoju mladih komunikacijskih talenata i prati razvoj najboljih, sa mogućnošću njihove stručne prakse, a onda i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.